A
Anoniem
Guest
hallo allemaal, ik wil even iets van me afschrijven [wat natuurlijk niet lukt] ik heb gisteren niet zo,n leuk bericht gehad van de gyng ,ik was op controle maar er was helaas geen hartje meer te horen , ik was ruim 3 maanden zwanger het begon allemaal heel mooi omdat het begonnen was als een tweeling helaas klopte tijdens een controle alleenmaar het hartje van 1 vruchtje ,het kindje deed het hartstikke goed ,groeide heel goed ,de gyng had er goed vertrouwen in dat dat kindje het wel zou redden maar helaas nu na 6 weken klopte het hartje gisteren niet meer ,ik vind het zo onwerkelijk dat dat zomaar kan stoppen,ik voel me echt in de steek gelaten door mijn eigen lichaam,dat ik niks gevoeld heb toen het stopte . ik voelde me gewoon al die tijd hartstikke goed ik ken het bijna niet geloven ,ik moet nu dinsdag terug komen en dan gaan ze nog een keer een echo maken voor de zekerheid maar als er dan nog steeds niets gevonden wordt mag ik kiezen wat er moet gebeuren [ik mag gewoon wachten tot het eruit komt ,maar dat kan heel lang duren zeggen ze , of ze willen het ook weghalen ik weet niet wat ik er van moet verwachten enof je meteen na zo,n ingreep weer naar huis mag . maar goed ik moet nu dus afwachten ,groetjes lizzy [ p,s ik wil jullie toch nog wel prettige kerstdagen toewensen]