geen leuk bericht gehad voor kerst

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik wil even iets van me afschrijven [wat natuurlijk niet lukt] ik heb gisteren niet zo,n leuk bericht gehad van de gyng ,ik was op controle maar er was helaas geen hartje meer te horen , ik was ruim 3 maanden zwanger   het begon allemaal heel mooi omdat het begonnen was als een tweeling helaas klopte tijdens een controle alleenmaar het hartje van 1 vruchtje ,het   kindje deed het hartstikke goed ,groeide heel goed ,de gyng had er goed vertrouwen in dat dat kindje het wel zou redden maar helaas nu   na 6 weken klopte het hartje gisteren niet meer ,ik vind het zo onwerkelijk dat dat zomaar kan stoppen,ik voel me echt in de steek gelaten door mijn eigen lichaam,dat ik niks gevoeld heb   toen het stopte . ik voelde me gewoon al die tijd hartstikke goed ik ken het bijna niet geloven ,ik moet nu dinsdag terug komen en dan gaan ze nog een keer een echo maken voor de zekerheid maar als er dan nog steeds niets gevonden wordt mag ik kiezen wat er moet gebeuren [ik mag gewoon wachten tot het eruit komt ,maar dat kan heel lang duren zeggen ze , of ze willen het ook weghalen ik weet niet wat ik er van moet verwachten enof je meteen na zo,n ingreep weer naar huis mag . maar goed ik moet nu dus afwachten ,groetjes lizzy [ p,s ik wil jullie toch nog wel prettige kerstdagen toewensen]

hoi lizzy,

jeetje meid dat is zeker moeilijk zo voro de feestdagen, ik vondthetal zo naar dat de eerste het niet gered had en nu dan de tweede, dt kun je jezelf natuurlijk niet verwijten meid, dat kon toch niemand denken? en zeker jij niet, zolang een miskraam nog niet door heft gezet blijft je lijf gewoon zwanger dat is iets vreemds maar zo zit het nu eenmaal in elkaar daar heb je helemaal geen verwijt aan hoor!
ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en de feestdagen een beetje doorkomen en zeker je snel wer terug te zien hier op t forum!!!!

sterkte  en veel liefs
 brenda

Dat is idd geen leuk nieuws zo voor kerst.
Wat vervelend voor je meid!! Maar voel je niet schuldig hoor,
jij kunt er toch niets aan doen?
Veel sterkte verder, en als je wilt schrijven, dan kan dat hier altijd he!!

xx Syrah

Hoi Lizzy,

1X zulk nieuws horen is al erg genoeg, maar twee keer... Wat zullen jullie verdrietig zijn. En zeker met de feestdagen voor de deur. Dat zou juist een vrolijke tijd moeten zijn.

Ik weet helaas wat het is. Een miskraam hebben. Heb het 2 keer meegemaakt. De tweede keer heb ik hier veel geschreven op het zwanger worden na een miskraam forum. Daar heb ik heel veel aan gehad. Veel vragen heb ik er kunnen stellen.
Jij vroeg je af of je na een curetage (zo heet het weghalen) gelijk naar huis mocht. Ik mocht beide keren dezelfde middag weer naar huis. Je moet eerst geplast hebben, en niet meer extreem vloeien of duizelig zijn. De ingreep gebeurde bij mij onder volledige narcose. Natuurlijk is het niet leuk, maar ik heb het niet als erg naar ervaren. Ze waren heel erg lief voor me in het ziekenhuis. Ik had een kamertje voor mij alleen, en mijn man mocht zo lang als mogelijk bij mij blijven. Na de ingreep mocht ik hem weer bellen toen ik op de afdeling was.
Als je meer vragen hebt, stel ze dan gewoon!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van de feestdagen. Samen met de steun van jullie familie en vrienden.

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

Hoi Lizzy, wat erg voor jullie! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je steun zult hebben aan het forum de komende tijd. Groetjes en nogmaals veel sterkte, Suzan

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar mijn hart gaat uit naar jullie  . Heel veel sterkte!  greta

Hoi Lizzy,

Echt niet leuk dit!!! Ik hoop dat je voor je gevoel een goede keuze zal maken. Iedereen beleeft het weer anders. Ik heb ook een missed abortion gehad en ik heb toen zoiets gehad van: "haal het maar meteen weg, dan ben ik ervan af en kan ik verder". Maar achteraf is dit een hele nare ervaring voor me geworden. Heel veel vloeien en ik heb geen afscheid kunnen nemen van dit kindje.

Ze waarschuwden me dat het beter was voor de verwerking hiervan om de natuur zijn gang te laten gaan en als dat niet gebeurde dan kon het altijd nog.

Ik ben nu zwanger van de tweede en volgens de planning is dit de laatste, maar mocht ik ooit nog zwanger worden en een miskraam krijgen zal ik er eerst goed over nadenken en bewust afscheid nemen.

Ik wil hiemee alleen maar zeggen: denk er goed over na hoe je het wilt.

Sterkte.

Groeten,
Paula

Terug
Bovenaan