geen leuke dag vandaag

A

Anoniem

Guest

he meiden

nou vandaag een klote dag voor mij,,
moest 8 uur in het ziekenhuis zijn dan om 11 weer en straks om 3 uur kan ik weer , ze gaan me bloed nakijken op suiker walgelijk!!!!!!!!!!!!
ben zo bang dat ik het heb he dan heb ik echt een probleem ik ben zo bang voor naalden ik zeg het ook als ik daar binnen kom ik ben erg bang dan zijn ze wel heel aardig ik laathet ook wel gebeuren maar verkramp gewoon helemaal vind het zo eng he !!
nou moet ik morgen tussen 3 en 5 bellen voor de uitslag, en hoe en wat verder,,
hebben julllie dit ? of meegemaakt ik heb geen idee wat me te wachten staat namelijk

veel liefs cora

Hoi Cora,

Vervelend voor je dat je zo "bang"bent voor naalden! Dan is prikken idd niet fijn!
Aantal weken terug heb ik ook zon test gehad hoor.....bij sommige is het gewoon
standaard...of als ze vinden dat het kindje groot is of jijzelf aan de stevige kant bent
willen ze je ook wel testen. Bij mij was het vanwege dat laatste, maar mijn suiker was goed.....Uiteraard hoop ik voor jou dat je dezelfde uitslag krijgt.....
Nou heeeeel veel sterkte straks he? Koppie op!

Liefs Jo

Hallo Cora

ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Hele groote buik, veel kg aangekomen, veel vroegtwater en mijn baby was te groot dus dachten ze dat ik een zw.suiker heb. Ook 3 keer naar de ziekenhuis om bloed priken ( ik vind naalden niet eng dus is het voor mijn best megevalen al de geprik)
Mijn suiker was goed, ze dachten dan dat mijn palcenta meer heb gewerkt als normaal en daarom groeide alles zo hard.

Hoop dat je ook een goeie uitslag bent

Groetjes Boontje

ik mag dit 2x in deze zwangerschap. 1x met 20 wkn (das al achter de rug gelukkig) en met 30 wkn weer een keer. 4x op een dag. 8.30, 9.30 12.30 en 17.30..... Heel feestelijik. Ik ben zelf ook als de dood voor naalden dus echt niet blij mee. Gelukkig was alles met de 20 wkn goed. Dus ga ik daar nu ook maar vannuit. Ik hoef er gelukkig niet voor naar het zieknhuis maar gewoon bij de prikpost in ons dorpje.

Ook mag ik deze keer voor mijn antiD spuit dus wordt ik echt goed lekgestoken... Hebnu al helmaal de kriebels.

Toi toi voor de uitslag meid!

liefs grije

Ik heb het ook gehad, het zijn als het goed is na de 1e x alleen maar pennaaldjes in je vingertoppen!

helaas gabrielle, ik heb met de 20 wkn 4x gewoon net als bloedprikken gehad... Geen naaldjes in mijn vingertoppen. ( was het maar) Of bedoelde je dat ze dat dan met de 30 weken doen, alleen in je vingertoppen?? (dan is er nog hoop... hahaha)

liefs gridje

hoi dames

nou ik ook niet geen prikjes in de finger maar gewoon uit me ader whaaaaaaaa

ik heb gebeld vandaag en niet erg goed nieuws ik moet over 2 weken nog een keer ahhhhhhhhhhhhhhhh omdat de eerste wel en de tweede niet en de derde weer wel goed was , ik moet de aankomende 2 weken opletten met het eten en drinken van dingen waar toegevoegde suikers inzitten dan over 2 weken weer 3 keer prikken en dan als het nog te hoog is dan kan ik mezelf gaan spuiten dus ja nog 2 weken wachten en weer die ellende van prikken ooo waarom ben ik daar zo parra voor dan ook he ik schijt er echt voor vind het bijna nog erger dan bevallen weet je dat
nou hou jullie op de hoogte

veel liefs cora

Hey Cora,

das balen zeg! Ik had gehoopt dat je een goede uitslag zou krijgen....
Lijkt me idd erg naar als je bang bent voor spuiten....
Ik kan je alleen maar heeeeeel veeeel sterkte wenzen en ik zal  dat de volgende uitslag een betere is!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan