geen leuke echo

A

Anoniem

Guest
hallo,
heb gisteren weer een echo gehad,dit heb ik elke 4 weken ivm vergrote nieren van de baby.
deze keer was het niet goed,de rechter nier is nog groter geworden en heeft zich in tweeen gedeeld.
ook was de urineleider te zien en die hoor je niet te zien,dit kan wijzen op een verstopping maar kan zich ook na de geboorte weer herstellen.
het is allemaal erg vaag dit hele verhaal kan leiden tot een nierbekontsteking of als de urineleider verstopt zit een operatie.
ook moet ik in het ziekenhuis bevallen,in groningen of drachten maar dit weet ik ook nog niet hoor ik over 4 weken.
het was wel even schrikken allemaal en ben nu nog wat overdonderd.
ook moet ik erg aan het idee wennen om in het ziekenhuis te bevallen,ik weet dat dit het beste is maar het is even omschakelen.
ze zeggen in het ziekenhuis dat ik me geen zorgen moet maken maar dat doe ik toch
heb er vanacht niet van geslapen en voel me dus niet zo super vandaag
groetjes ammarins

jeetje ik kan me voorstellen dat je overdonderd bent
heel veel sterkte

liefs ikjes

Dat is schrikken. Hoop voor je dat het allemaal goed afloopt, en dat je straks een gezonde zoon of dochter in je armen hebt!
Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, was dan wel mijn eigen keuze, maar ik vond het erg prettig. Alles is daar bij de hand hè.

Heel veel succes en sterkte ermee. En probeer van je zwangerschap te genieten, ondanks dit.

Groetjes, Kar

Hoi,

Das inderdaad even een flinke tegenvaller! Ik begrijp wel dat ze je kindje goede overlevingskansen geven. Dat is het belangrijkste toch? Ik bedoel die bevalling is tenslotte bijzaak en als dat in het ziekenhuis moet omdat dit het beste is voor je kind dat is dit gewoon zo. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je kindje gezond ter wereld komt ondanks dat je even om moet schakelen!
lfs ing

hallo,
bedankt voor jullie lieve reacties.
inmiddels heb ik er wel vrede mee om in het ziekenhuis te bevallen.
ook heb ik een forum gevonden voor ouders die hetzelfde hebben meegemaakt met hun baby en dat zijn allemaal positiefe verhalen,het schijnt dus veel vaker voor te komen.
het is nu de bevalling afwachten en daarna zien we wel weer verder,we gaan er gewoon voor!
veel liefs van ammarins

Terug
Bovenaan