geen leven voelen

Hoi, rare dag vandaag. Sinds gisteren voel ik onze man minder. Leek ook aan het indalen. Vanmorgen even gevoelt bij aansporen, en daarna niet meer. Vk gebeld. Meteen komen. Hartje zoeken, en was er nog. Kindje is dus lekker aan het indalen en daardoor voel ik hem minder. Wel doorverwezen voor ctg.
Bij de vk opeens. Rare buiken. Nog nooit gehad. Zijn indalingsweeen zei de gyn.
Ctg was prima. Maja wel groot kind, hij wilde weten hoe we gingen bevallen.
Vk komt straks langs om al te strippen ipv morgen. Ze wilt niet wachten. Baarmoederstand is nu 40 weken. Hoop dat het gaat werken, maar wel spannend vanwege het grote kind. Maja we gaan zien.

X

Pfff Yvonne, spannend!!!!!! Hoop voor je dat het gaat werken, wie weet....
Heb net als jij dat ik de kleine ook bijna niet meer voel, was bij mij vorige week nog niet aan het indalen, hopelijk deze week wel.. voel m namelijk steeds minder, ook al 2x aan de ctg gezeten..

Maar bij jou issie gewoon al lekker zn weg aan t zoeken, wie weet gaat het nu hartstikke snel en ben jij de volgende? Hartstikke veel succes gewenst en we zullen t horen!

Liefs, Samantha

Oohh meid wat spannend ! Vervelend is dat hè als je hem opeens niet of zo weinig voelt.
Bij mij is het nu ook al 2,5 dag amper...gister aan de ctg was alles wel goed. Dus dat geeft wel vertrouwen.
Word je gewoon thuis gestript? En zou het dan gauw erna kunnen gebeuren of hoeft dat niet perse?
Ik hoop voor je dat alles goed zal gaan.
Ik wens je heel veel succes, kracht en sterkte!
Wie weet heb je gauw je kindje in je armen!! Ik denk aan je!

Liefs, Marit!

Wat vervelend dat je de kleine weinig voelt. hier is de beweiging ook wel iets minder maar toch nog wel heel sterk en duidelijk aanwezig. ik wil je heel veel succes wensen met strippen, ik hoop voor je dat het snel op gang komt en je je kleintje vast kunt houden!

Spannend zeg!hopen dat meteen gaat werken en dat de bevalling toch goed gaat ondanks dat de kleine zo groot blijkt te zijn.het hoeft niet altijd te betekenen dat daardoor een bevalling altijd moeilijker gaat,heeft ook veel met je bauw en bekken te maken volgens mij.
wel schrikken dat je hem ook minder voelt,maar lijkt normaal op laatst,bij mij waren ze alle 3 tot laatst toe heel bewegelijk en aanwezig.dus kan je niet echt geruststellen ermee,maar gelukkig word je tegenwoordig heel goed in de gaten gehouden.
succes en we horen van je

liefs jootje

Heel veel succes meis en hier beweegt ons moppie ook minder maar ze ligt ook startklaar. Wij horen vrijdag wanneer ons meiske volgende week bewondert mag worden door ons. Veel worden geholpen merk ik voor de 40 weken voorbij zijn. Spannend!!!!!!!!!!!!

Liefs Peet

Terug
Bovenaan