Geen links op het forum

Beste Allemaal,

graag willen wij jullie er op wijzen dat het niet toegestaan is links naar andere sites op ons forum te plaatsen. Helaas zijn wij dan genoodzaakt deze berichten te verwijderen.

Wij hopen op jullie begrip hiervoor.

Groet
Redactie Jonge Gezinnen

Enigzins snap ik het wel... maar aan de andere kant...
Dit forum is toch om andere ouders en van elkaar iets te leren??
Ik zet ook wel eens een link neer, maar dit doe ik puur uit het oogpunt dat sommige ouders én kind hiermee gebaat zijn..
Ik doel dus niet op een link van een foto ofzo, maar over (medische) info waar andere ouders zélf hun informatie vandaan kunnen halen.
Op dít oogpunt, vind ik het dus ronduit belachelijk !

Btw... Door 'dit soort links' hebben wél een aantal ouders met hulp hiervan en medici een diagnose kunnen maken! En is het kind ermee geholpen!

Groetjes Debby mv B'Elanna die KISS-syndroom had, en door andere fora's waar het wél mag, wijzer is geworden!

'  Linken naar illegale sites/zaken '

Ik geloof dat dit is wat er in jullie lijstje staat wat allemaal niet mag op deze site.....
En ik geloof ook dat informatie/sites over medici of dergelijke NIET illegaal is!!
Jammer hoor dat er op de gezellige discussies en gesprekken die we met elkaar hebben op het forum zo'n domper door de redactie gelegt kan worden.want dat is het!!

Daphne

Terug
Bovenaan