Geen mamma meer!

A

Anoniem

Guest
Ik vertelde al eerder dat mijn eerste echo vorige week niet zo positief was. Kindje was te klein voor negen weken. Vandaag de tweede echo, het hartje is gestopt. De kleine was dus niet goed. Zoo verdrietig. Mijn eerste baby...
Ik moet nu wachten... als het niet vanzelf komt moet ik naar het ziekenhuis. Bah zeg.

Ik wens jullie allen een mooie zwangerschap toe, geen zorgen maken maar genieten van elk moment!

Liefs
D

sterkte, heb het ook meegemaakt. En nog veel andere. Op zwanger worden na een miskraam kan je daar veel over kwijt. Voor de 1e lijkt me heel erg.  

lieve dattig
wat een vrezelijk naar bericht
je hoopt toch dat het goed komt al ben je van binnen heel bang..........
en ook al was het nog zo klein het was toch je baby!!!
lieverd ik ben begin dit jaar ook mijn kleine kwijt geraakt en ik kan je zeggen dat je er echt om mag rouwen! je was toch echt zwanger ....
lieverd heel veel sterkte
liefs sandra

Heel veel sterkte, ik hoop dat je het op den duur een plekje kan geven.
Het doet heel veel pijn maar je komt erover heen, echt waar.
Heb zelf 5 miskramen gehad dus weet waar ik het over heb.
Sterkte meissie

Wat een lieve reacties allemaal. Doet echt goed. Geen verandering maar ja. Ben nog eventjes zwanger.
Ik hoop zo dat ik weer op dit forum hoor, maar het zal dan toch anders zijn he...

Wens iedereen alle goeds.

Liefs
D

Houd moed meid!!!

Heb er vertrouwen in want het komt goed hoor.. ik heb ook al twee miskramen gehad en echt waar het gaat slijten .......Wel vertrouwen blijven houden in je lichaam en jezelf hoor dat is erg belangrijk..

kus bloem

Terug
Bovenaan