Geen melk meer!

Mijn zoontje van ruim 7 maanden wil ineens geen melk meer drinken. Hij krijgt nu nog 3 flessen per dag en de middelste voeding is al vervangen door pap. Dat gaat wel goed. De avondvoeding geeft de laatste tijd ook veel problemen en met wat rijstebloem door zijn melk drinkt hij beter.
Nu wil hij 's morgens ook al geen melk meer! Vanmorgen ook geprobeerd met wat rijstebloem en dat at hij wel. Heeft iemand een goede tip ? Ik denk zelf dat het niet echt verstandig is om hem 3 x per dag pap te geven. Alvast bedankt voor de reactie
 
Onze dochter van nu 8 maanden dronk op een gegeven moment haar flessen ook niet meer leeg, maar sinds er door elke voeding rijstebloem zit hebben wij geen problemen meer. Ik meng ca. 15 schepjes (maatschepje dat bij de Nutrilon zit) door de melk. Ze krijgt dus alle 3 de flessen met rijstebloem. Op die manier is het niet echt pap. Volgens het cb is dit geen probleem.
 
Hallo,
mijn zoontje drinkt ook van zijn 7maand geen fles meer s'morgens met of zonder rijstebloem hij wil het allemaal niet ,nu eet hij een boterham met een beetje melk uit een tasje.
s'avonds drinkt hij nog zijn fles,soms weigert hij die ook en dan dik ik ze aan met granen en geef het met een lepel
 
Terug
Bovenaan