Geen melk uit speen

Andere fles...

Dr Brown werkt prima met gewone voeding, maar zodra de voeding dikker is of bijvoorbeeld Johannes broodpitmeel toegevoegd wordt, zijn deze flessen niet zo fijn. Het ventiel kan dat niet aan...

Avent flessen zijn heel fijn! Daar zweer ik bij...

Ik werk op een kinderdagverblijf en ben geregeld bezig met dr brown flessen te ontstoppen als een kindje dikkere voeding heeft. Het is geen doen... gewoon een normale fles kopen, werkt ook prima hoor!

Hoe oud is je kindje? De dr Brown flessen zijn vooral voor krampjes, in de periode tot 3 maanden. Daarna is dit ventiel eigenlijk onnodig! Dus kun je prima op een andere fles overstappen.

Hebben wij ook met die voeding en Dr brown flessen. Week lang aan het tobben geweest met de voeding, waardoor de krampen natuurlijk niet minder werden ?. . Speen 1 komt niks uit en speen 2 gaat veels te snel. De Difrax S speen deed hier wonderen! Die past op de dr brown fles en zit qua maat tussen fase 1 en 2 van dr brown in! Hoef je ook geen hele nieuwe flessen te kopen.

Mijn zoon is 8 weken, moet ook zijn voeding indikken en heb de dr brown smalle flessen. Ik heb speen 2 ingeknipt en maak de fles net voor ik ga verschonen, zo kan het alvast ietsje dikker worden en gaat het niet zo snel. Het laatste restje is inderdaad vrij dik, maar gaat er nog goed doorheen inclusief ventiel. Tussendoor laat ik hem boeren en draai ik de fles rond om het melk weer even uit het ventiel en speen te laten komen en zo hoopt het niet op.

Terug
Bovenaan