Geen menstruatie, geen ovulatie, geen oorzaak

Hallo, ik ben op zoek naar vrouwen met hetzelfde probleem en die zwanger willen worden. Ik heb twee kinderen, we willen graag een derde maar na het stoppen van borstvoeding een jaar geleden is mijn cyclus nooit teruggekomen. Voorheen had ik nooit problemen met mijn cyclus. Allemaal onderzoeken gehad bij de gynaecoloog: er is geen aanwijsbare oorzaaak. Ik hoef me geen zorgen te maken over vroege menopauze of pcos maar zwanger worden gaat m zo niet worden. Ik ben nu begonnen met letrozol maar er gebeurt nog helemaal niets. Bloedwaarden laten zien dat ik geen ovulatie heb. Zijn er meer vrouwen met dit probleem en hoe zijn jullie zwanger geworden?
 
Je zou kunnen kijken of je met het supplement Vitex Agnus Castus de boel weer in balans kunt krijgen. Zelf gebruik ik sinds kort Femme supplement en daar zit ook Shativari in.
Over Vitex zijn diverse wetenschappelijke artikelen te vinden en uit onderzoeken blijkt ook dat het werkt. Shativari heb ik zelf nog niet uitgebreid onderzocht.
Voor beide geldt wel dat het veilig is in gebruik met nauwelijks bijwerkingen.

Is je prolactine gehalte ook gecheckt?
Ik heb zelf 26 maanden bv gegeven maar had wel vanaf 7 maanden na de bevalling weer een regelmatige cyclus. Prolactine kan andere hormonen onderdrukken namelijk.
 
Terug
Bovenaan