Geen menstruatie klachten

Hallo,<br />12 Nov is mijn NOD. Altijd heb ik een week van te voren veel last van menstruatieklachten. Nu helemaal niks. <br />Vanmorgen misselijk opgestaan, bij menstruatie heb ik dat nooit. <br />Wie heeft dit nog gehad? En wat zou het kunnen betekenen?<br />Groetjes Ilona<br />

Uiteraard kan het betekenen dat je zwanger bent, maar er zijn zoveel mogelijke verklaringen voor, dat het weinig zin heeft ze allemaal te noemen, je lijf kan je heel goed voor de gek houden als je hoopt zwanger te worden.
Maargoed, als je wordt hartstikke misselijk wakker wordt en je zit nog maar 2 dagen voor NOD, dan zou je best eens een zwangerschapstest kunnen wagen. Als je al genoeg hormonen in je lijf hebt om er misselijk van wakker te worden, dan is de kans best groot dat je ook al genoeg hormonen hebt voor een positief testresultaat.
Gewoon afwachten of testen dus. ;)

Ik werd idd misselijk wakker. Dacht misschien iets eten, maar na het eten bleef ik misselijk. 

Als ik morgen weer misselijk wakker wordt ga ik toch testen, maar zou ik dat het beste met de early test doen of een gewone?

Dan moet je even kijken naar de gevoeligheid van de test. Sommige testen noemen zichzelf 'early' maar zijn in feite minder gevoelig dan andere tests die zichzelf niet voorzien van dat label. ;) En hoe gevoeliger de test, hoe groter de kans dat je een duidelijk resultaat krijgt, maar uiteraard blijft er bij een negatief resultaat altijd de kans dat je te vroeg test.

De kruidvat 2 voor 5 euro test is een van de gevoeligste testen die je kan krijgen, maar er zijn tal van goede testen. Ik zou nog even wachten met de clearblue met wekenindicator. Die staat namelijk bekend om juist minder gevoelig te zijn, terwijl het juist wel een van de duurste tests is die je kan krijgen. ;)

Ik heb idd de early en de gewone van clearblue. Maar lees veel goede verhalen over de 2v5 van de kruidvat. 
als het deze maand niet is gelukt ga ik die kopen voor volgende ronde. 
clearblue is duur dus die ga je niet zomaar gebruiken. 
Daarom wachten tot ik niet ongesteld word hoop ik

Terug
Bovenaan