Geen menstruatie na stoppen pil?!

Hallo allemaal!

Mijn man en ik zijn eindelijk klaar voor een kindje! 24 september 2017 ben ik dan ook gestopt met de diane 35 die ik bijna 13 jaar heb gebruikt. Ik heb toen een ontrekkingsbloeding gehad maar hierna geen menstruatie meer. Al bijna 3 maanden niet. Nu weet ik dat mijn lichaam eerst eens moet ontpillen maar graag zou ik met anderen praten die ook in dit schuitje zitten. Na hoeveel tijd verwacht je toch eens een menstruatie en hoe lang wacht je met naar de huisarts gaan. Ik weet dat ik nog maar "net" gestopt ben maar zeker nu met deze feestdagen,wanneer iedereen een 1x aankondigt dat ze zwanger zijn, merk ik dat ik het toch wel "moeilijk" vind.

Alvast fijne feestdagen!

Liefs
 
Ik was gestopt in juni van dit jaar met de mycroginon en na de ontrekkingsbloeding niks meer. Ik maakte mij zorgen en iets in mij zei dat het niet kwam door het ontpillen. Deze zorgen heb ik uitgesproken naar mijn huisarts die mij, eerder dan de norm, in september naar de gynaecoloog stuurde. Hier bleek dat ik PCOS heb. Echter ben ik na die "diagnose" 1,5 week later toch zwanger geraakt. Niemand had dit verwacht en het is en blijft een mysterie hoe dit nu toch, en vooral zo snel, heeft kunnen gebeuren. Ik heb dus geen menstruatie gehad tussendoor maar er bleek toch een rijp eitje te zijn. Lang verhaal kort wil ik zeggen; maak je je zorgen en vertrouw je het niet dring dan gewoon aan op een doorverwijzing naar de gynaecoloog. 
 
Hoi Dgam
 
Bedankt voor je bericht! Iets in mij zegt dat ook.. maar anderzijds denk ik: misschien moet ik ook niet te snel en te veel willen. Fijn dat je toch zo snel zwanger bent geraakt! Had jij nog andere symptomen van PCOS?
 
Groetjes
 
Hmm geen ervaring mee maar als je twijfeld kun je altijd de dokter bellen daar zijn ze tenslotte voor.
ik was in januari gestopt met de pil gewoon ontrekkingsbloeding gehad en de maanden erna kwam de ongesteldheid precies op de dagen dat het met de pil ook zou zijn, in mei hadden we een positieve test en ben vandaag 36wkn in verwachting.
 
bij twijfel altijd bellen
 
Terug
Bovenaan