Geen menstruatie, negatief getest, uh

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; -webkit-text-size-adjust: 100%; background-color: #f7f8fa;">He allemaal! Ik probeer sinds een tijdje zwanger te worden. Afgelopen weekend moest ik menstrueren, maar dat is niet gebeurt. Wel had ik wat bruine afscheiding en heb misschien drie druppels verloren. K heb zondag en dinsdag daarom twee testen gedaan, maar deze waren allebei negatief. K heb eigenlijk geen idee hoe dit zit? </span></p>

Hmm shit!
Het is bij mij nu een week later, heb niet het idee dat het nog gaat komen.
Wat kan dat beetje bruinverlies dan geweest zijn? 

Hoelang probeer je al zwanger te worden? Heb je de pil geslikt? (Lange tijd?) 
De eerste maanden na het stoppen met de pil kan je menstruatie nog erg onregelmatig zijn en je kan zomaar een week te laat ongesteld worden helaas. Je lichaam kan heel wat maandjes nodig hebben om weer in een normaal ritme te komen..

Hoelang probeer je al zwanger te worden? Heb je de pil geslikt? (Lange tijd?) 
De eerste maanden na het stoppen met de pil kan je menstruatie nog erg onregelmatig zijn en je kan zomaar een week te laat ongesteld worden helaas. Je lichaam kan heel wat maandjes nodig hebben om weer in een normaal ritme te komen..

K heb een spiraal gehad, vier maanden geleden eruit gehaald. Misschien moet het dan nog komen inderdaad, maar de vorige maanden ging het allemaal gewoon volgens normale cyclus, vandaar dat ik het gek vind. 

Ik heb dat ook gehad. Ik was paar dagen overtijd. Toen 2 testen gedaan allebei negatief. Na een week nog steeds niet ongesteld en steeds meer “zwangerschapstekenen” weer getest maar niks. 
Uit eindelijk 1.5 week en 6 testen verder nog steeds negatief. 
Ik ben altijd optijd ongesteld.. cyclus van 28 dagen. Ik heb de dokter gebeld en om bloedtest gevraagd. Ook deze was negatief. 2 dagen later werdt ik ongesteld. Vind het zo raar, herken dit helemaal niet van mijzelf. Mijn man en ik hebben toch het vermoeden dat er wel iets gezeten heeft maar niet goed is doorgekomen. We waren toen nog niet helemaal zeker om voor een tweede te gaan (het was sowieso welkom als het wel zo zou zijn) maar nu zijn we dat zeker wel. ? 
Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt! Succes ? 

Liefs❤

Terug
Bovenaan