Geen menstruatie sinds stoppen pil

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ben benieuwd of er hier op het forum meer dames met hetzelfde 'probleem' als mij zijn.

Vandaag de dag is het precies 5 maanden geleden dat ik mijn laatste pil heb geslikt. En tot op heden nog geen menstruatie gehad. Wel veel klachten zoals misselijkheid, buikpijn, buikkrampen, sinds kort rugpijn enz.. Tijd terug al bij de huisarts geweest, onderzoek van de eierstok en baarmoedermond waren goed. Mag in oktober terug komen voor een doorverwijzing bij geen menstruatie of zwangerschap.

<li style="text-align: center;">Hoi gebruiker89 ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik ben ook al 4 maanden niet ongesteld en vandaag ga ik dan toch maar eens de huisarts bellen. Ik maak me er sinds afgelopen weekend een beetje zorgen om. Vooral doordat  ik zo veel verhalen lees over iedereen die wel ongi word. En weinig die een situatie hebben zoals jij en ik. Ik ben blij je gevonden te hebben hier op het forum. Klote dat jij hetzelfde hebt, maar zo kunnen we wel info delen.

Er zijn inderdaad niet heel veel vrouwen waarbij het maanden weg blijft!

Heb jij je huisarts al gesproken? Heb jij ook klachten sinds het stoppen met de pil?

Hebben jullie wel direct na het stoppen met de pil een doorbraakbloeding gehad van een paar dagen? Ik ben zondag gestopt midden in m'n strip en dinsdag begon ik te bloeden. Ik weet niet zo goed hoe ik moet tellen. Dus ben eigenlijk ook op zoek naar wat antwoorden! Heb zo'n 8 jaar aan de pil gezeten.

Na het stoppen van de pil wel de gebruikelijke ontrekkingsbloeding gehad zoals je altijd hebt in je stopweek.
Je eerste pilloze dag is de dag dat je eigenlijk weer met je nieuwe strip moest beginnen.
Als je straks je eerste menstruatie krijgt begin je met tellen van je cyclus op dag 1 van de bloeding.

Terug
Bovenaan