geen menstruatie tijdens stopweek

<p>Lieve dames</p><p>Ik weet niet precies in welke categorie ik mijn vraag moest stellen dus hopelijk kunnen jullie mij helpen. </p><p>Ik ben na de geboorte van ons zoontje weer sinds een jaar aan de pil en ben ook altijd netjes tijdens de stopweek ongesteld. </p><p>Nu is het deze ronde ineens anders ik had 5 dagen eerder ineens wat oud bloed verlies en met afvegen was het papier wat rozig. nu moet ik a.s vrijdag weer aan een nieuwe strip beginnen, maar ben dus tot op heden niet ongesteld geworden. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Zoja was je toen zwanger? ( heb overigens niet echt het gevoel zwanger te zijn , maar had ik bij mn zwangerschap van mn zoontje ook niet ) heb wel wat menstruatiekramp gehad, maar er gebeurd dus niets. </p><p>ik hoor heel graag jullie ervaringen :) </p><p> </p><p> </p>
 
Hoi!
Dit klinkt mij bekend in de oren en klinkt als een doorbraakbloeding. In principe zijn bloedingen die je hebt in een stopweek kunstmatig, dus zeggen die niet echt veel over zwanger zijn of niet.. Het kan natuurlijk altijd maar dat kun je alleen zeker weten door een test te doen natuurlijk. Mocht je niet zwanger zijn, zou ik wel even naar de huisarts gaan want een doorbraakbloeding terwijl je gewoon telkens netjes een stopweek inlast (en dus niet doorslikt) kan dat betekenen dat je pil te 'licht' is voor jou.
 
 
Terug
Bovenaan