Geen menstruatie

<p>Hoi ladies,</p><p>In januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen in de hoop snel zwanger te mogen worden van ons 2e kindje. (Bij de eerste was ik direct zwanger) Na het verwijderen van mijn mirena spiraal heb ik geen bloeding of menstruatie gehad. Inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds niks. De huisarts geeft aan dat ik moet afwachten. Zelf heb ik uiteraard van alles gegoogeld en daar kom ik weinig tegen van mensen die dit ook hebben meegemaakt. Ben benieuwd of hier mensen zijn die deze ervaring delen. Ps ook niet zwanger of vruchtbaar geweest. Groetjes </p>
 
Hoi,
ik ben in januari gestopt met de pil, ontrekkingsbloeding gehad en 28 dagen later ongesteld. Daarna niet meer, zit al op dag 76.
morgen naar de huisarts want die nam t wel serieus, zou er misschien toch op aandringen om eens verder te kijken als ik jou was! 
 
 
als ik jou was zou ik gewoon weer naar de arts gaan, zeggen dat je je er niet goed bij voelt. er zijn medicijnen die een menstruatie op kunnen wekken, heb ik zelf gehad en een paar dagen later ongesteld geworden. en daarna netjes elke maand om de 29 dagen en nu zwanger!
 
Terug
Bovenaan