Geen menstruatie

Ik was benieuwd of er hier meer mensen zijn die al langere tijd wachten op hun eerste menstruatie?

Ik ben half april gestopt met de pil en heb tot op heden nog steeds geen menstruatie gehad sinds de laatste bloeding van de pil. Wel regelmatig last van buikpijn en misselijkheid maar geen zwangerschap of menstruatie.

Volgende week eens de huisarts bellen, maar die zullen waarschijnlijk nog niets doen. Zo frustrerend als je lichaam niet werkt zoals je had gehoopt.
 
4 maanden zonder menstruatie lijkt me wel lang genoeg om iets aan te doen hoor. Zou inderdaad even naar de huisarts gaan.
 
Ik zou er idd eens mee heen gaan. Mijn eerste menstruatie na stoppen met de pil was "pas" na 8 weken en dat vond ik al lang, Hi Hi Hi

Ik denk dat je lang genoeg gewacht hebt en een  bezoekje naar de huisarts niet vreemd is.
 
Ik vind het nu ook wel lang genoeg wachten, kijken wat ze er bij de huisarts van vinden.

Op internet lees ik meerdere verhalen waarbij het maanden duurde en daar werd pas iets gedaan na 6 maanden geen cyclus. Hoop dat het snel op gang komt want wat duurt dat wachten lang zo!
 
Nou... ik denk dat de HA de naar het lab stuurt  voor bloedprikken. Bloedprikken op HCG, Schilklier en Prolactine.  Dit is een routine onderzoek waardoor de HA verdere acties kan ondernemen. Ook zal HA vragen naar gewicht e.d.
Maar zeker deze week de HA bellen!
 
Terug
Bovenaan