Geen menstruatie

hi,

ik hou al enige tijd mijn cyclus bij dmv ovulatietesten. Cyclus varieert tussen de 28 en 40 dagen. Ik heb tot nu toe elke maand een eisprong gevonden met testen (en gevoel dmv buikpijn en verandering in afscheiding). Na de ovulatietest werd ik altijd 12-13 dagen later ongesteld.

Nu heb ik op 17 november een positieve ovulatietest gehad. We hebben toen ook geklust. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld .. 24 december was de zwangerschapstest negatief. Ik heb wat pijn in mij liezen, onderrug, ben moe en heb heel erg honger. Wat mij ook opvalt is dat ik amper afscheiding heb, en normaal heb ik dit altijd best veel. Zeker rond me eisprong en voor me menstruatie. Nu dus niks. Ook kan ik bijna niet bij mijn baarmoedermond. Weet niet of dit wat zegt.

Iemand hier ervaring mee ?

Groetjes
 
Geen ervaring hier, lees wel dat het veel vaker gebeurd: tot wel 2 weken na nod pas positieve test, maar evengoed vrouwen die dan alsnog ongesteld worden...

ik zit in hetzelfde schuitje, vrij regelmatige cyclus, langste cyclus is 30 dagen geweest, maar meestal rond de 28. Nu dag 32 en test negatief, dus reuze spannend! Deze maand voor het eerst geen ov testen gedaan, ik dacht ik laat de natuur maar even begaan..

Ben benieuwd hoe t bij jou gaat!
 
Maar twee weken later testen komt dus of door een verlaat ei of door late aanmaak hormoon? Ik wacht het maar even af tot volgende week.. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ben ik mijn langste cyclus voorbij. Heb jij al symptomen?
 
Ja kan beiden, laat ei, of late innesteling of bij de 1 minder hcg aanmaak dan bij de ander.


<p style="text-align: left;">Mijn langste cyclus ben k voorbij.. morgen ga ik weer testen. Ik voel wel veel dingen maar probeer te bedenken dat k ook meer voel omdat ik er zo op let...</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">wanneer ga jij weer testen?</p>
 
En heb je al getest?

Ik denk toch bij mij dat ik verlaat ei heb. Ik heb sinds gister opeens waterige, plakkerige afscheiding zoals ik dit meestal voor een eisprong heb. Helaas geen ovulatietesten meer om dit te controleren. Ik denk gewoon dat twee weken terug die ovulatietesten wel gewoon positief waren, maar eitje niet is gesprongen. Ik heb dit nog nooit eerder gehad overigens.

Ik laat het testen voor nu even los en als ik eind januari nog niet ongesteld ben geworden, even te testen en anders de huisarts te bellen!
 
Wauw wat kun jij dat goed/ lang loslaten dan!

Hier nog steeds een uitblijvende menstruatie. Test gisteren negatief. Wel meer last van mn buik maar niet zoals ongesteldheid, dus ik ga vh weekend toch weer testen hoor!  Ben nl nog nooit overtijd geweest, hele brave cyclus!

Ben benieuwd, ga je voor eind januari niet meer testen?
 
Hallo,

Ik ben vandaag 2 dagen over tijd, heb ook al 2 dagen hele pijnlijke borsten, lichtelijk hoofdpijn en steeds het gevoel alsof ik ongesteld ga worden, maar tot nu toe nog geen menstruatie gehad. Vandaag helaas negatief getest, hoop stiekem nog wel dat ik zwanger ben. Ik wil morgen graag weer testen, maar dan met ochtend urine. Wat adviseren jullie ?

Groetjes G
 
Terug
Bovenaan