geen migraines sinds stoppen pil :oP

Hoi dames,

Ik heb een kleine vraagje cq opmerking. Sinds ik de pil niet meer slik, heb ik ook geen migraines meer gekregen tijdens mijn ongi. Ik was na 1,5 jaar al op de lichtste gezet, maar dat maakte totaal geen verschil. Volgens de HA kwam het door de hormoonschommelingen tijdens de stopweek. Ik heb nu dus al 5 heeeerlijke maanden zonder migraines tijdens mijn ongi. Deze duurden altijd tussen de 1 en de 6 dagen. Hebben meer dit resultaat?

Als ik dit eerder had geweten was ik veeeeeeeel eerder met de pil gestopt. Heb 9 jaar de pil geslikt. :eek:s

Groetjes van een zeeeeeer opgeluchte Sara :eek:)

quote: Sara79 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 00:39:58'));

Hoi dames,

Ik heb een kleine vraagje cq opmerking. Sinds ik de pil niet meer slik, heb ik ook geen migraines meer gekregen tijdens mijn ongi. Ik was na 1,5 jaar al op de lichtste gezet, maar dat maakte totaal geen verschil. Volgens de HA kwam het door de hormoonschommelingen tijdens de stopweek. Ik heb nu dus al 5 heeeerlijke maanden zonder migraines tijdens mijn ongi. Deze duurden altijd tussen de 1 en de 6 dagen. Hebben meer dit resultaat?

Als ik dit eerder had geweten was ik veeeeeeeel eerder met de pil gestopt. Heb 9 jaar de pil geslikt. :eek:s

Groetjes van een zeeeeeer opgeluchte Sara :eek:)

Hoi Sara

Ik had migraines toen ik de pil slikte, ik had ook de lichste pil maar dat maakte niks uit.
Ik moet wel zeggen dat ik echt migraine kreeg na mijn 1 kindje daarvoor had ik alleen een beetje hoofdpijn, toen ik na de bevalling weer de pil ging slikken kreeg ik migraine.
Maar we zijn weer bezig met een 2 kindje en dus gestopt met de pil en wat denk je geen migraine meer heerlijk, nooit meer de pil.

groetjes mis heks

hoi!

ik ook hoor, voor mij noooooit meer de pil! had ook veel last van hoofdpijn, geen migraine, en niet alleen rond mijn menstruatie. voel me sowieso beter na het stoppen van de pil! minder last van moodswings en lekkerder in mijn vel! weg die pil!

Liefs Imme

Ik had deze link nooit gelegd eigenlijk! Ik heb maar heel zelden migraine, twee keer per jaar ofzo (wel tijdens de menstruatie), maar dan wel zo heftig dat ik niet meer kan lopen, en geen licht kan verdragen. Ik ben ook wel  eens flauwgevallen daardoor.  Echt afschuwelijk, ik wens het niemand toe. Maar ik ben nu ruim een jaar met de pil gestopt, en (afkloppen) nog geen migraine gehad!
Zou het dan nooit meer terugkomen????

Heerlijk he??
Ik heb sinds het stoppen met de pil (augustus) misschien nog 1x migraine gehad, maar niet te vergelijken met vroeger!!
Ik weet ook niet wat ik ga doen na een eventuele zwangerschap..
Ik wil het echt niet terug!
Ik heb wel tegen mijn man gezegd dat als het gezin compleet is dat hij zich dan mag laten helpen ha ha ha!!

Liefs,
Kiki

Hallo Dames,

Misschien is het Mirena Spiraaltje iets voor jullie na een eventuele zwangerschap?
Ik heb zelf altijd erg last gehad van de hormonen in de pil, alleen geen migraines, maar meer humeurs veranderingen (en niet een klein beetje), ik ben daarna overgestapt op het spiraaltje! En wat een genot was dat, mijn humeur 10 keer beter, geen ongi's 3 jaar lang, en geen hormonen door je hele lijf. Het spiraaltje geeft namelijk alleen hormonen af aan je baarmoeder en niet aan je hele lijf!

Dus misschien een toekomst idee?

Liefs Ponoka

Terug
Bovenaan