Geen/minder kwaaltjes...

<p>Hi mommy’s & mommy’s to be,</p><p>Ben momenteel 5+4 zwanger van ons tweede kindje maar heb vanaf dag 1 al weinig tot geen kwaaltjes. Eerst wat ongi kraampjes, veel plassen, erg moe en rugpijn. Sinds gisteren is het plassen een heel stuk minder geworden, enige waar ik nog last van heb is de rugpijn. <br /><br /></p><p>Heb gelijk weer angst en word er erg onzeker van, heb al twee miskramen gehad en een vroeggeboorte van een tweeling. <br /><br /></p><p>Nog meer die nog geen kwaaltjes hebben?</p>

Het enigste wat je kunt doen is afwachten helaas...
Ik denk dat klachten patroon voor iedereen anders is.. bij mij begon het pas bij 6 weken maar ook dan had ik soms dagen minder tot geen last..

Heb vertrouwen hoe moeilijk dat ook is en wacht af tot de eerste echo.. wanneer heb je die?

Ik heb ook nauwelijks kwaaltjes gehad tijdens mijn zwangerschap. Alleen een opgezette buik en wat opvliegerig (maar dat laatste had mijn omgeving meer door dan ik haha) . Niet te veel zorgen maken en gewoon afwachten

Ik had eerst wel veel kwaaltjes en dat was een bbz. Toen ik weer zwanger was, had ik dat totaal niet verwacht en had ik juist het idee dat mijn menstruatie kwam en die zwangerschap ging goed. Het zegt dus niets of je kwaaltjes hebt of niet.

Terug
Bovenaan