Geen minuut stil kunnen zitten. . .

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,
onze dochter Daniëlle kan echt geen 1 minuut stil zitten. Sinds ze kan lopen loopt ze de hele dag door. Ze kan wel leuk spelen maar ze gaat niet ff rustig op dr kont zitten. Het is op de bank, van de bank, op de stoel, van de stoel nouja ga zo maar door.
Hebben jullie kinderen dat ook?
Ik kan d'r nog een enkele keer in de box doen, dan gaat ze wel zitten maarja ze wil liever niet meer in de box, na een kwartier is ze het alweer zat.
Groetjes van Sonja

hoi

ja hier is het ook zo hoor,
Bram kan ook geen minuut stil zitten en is constant in beweging....wordt ie wel lekker moe van maar hetis ook echt oppassen nu want hij zit overal bij en is erg ondeugend........

geweldig!!!!!!!

xxxx

Het is hier wisselend. Ze kan bijvoorbeeld een heel tijdje lief alleen spelen en dan ook echt gewoon bij haar bankje met speelgoed.
Maar af en toe kruipt ze van hot naar her en pakt alles wat ze pakken kan. En als ze ergens niet bij kan dan is het drama. haha

groetjes Maris

ooojjjjaaaaaa anouk kan ook geen tel stil zitten,dus ff lekker bij mij op schoot hangen is zeldzaam.soms denk ik wel eens waar haalt ze de energie vandaan.tis hier kruipen,lopen met loopauto heen en weer.op de bank,af de bank enz.......
gr petra

Ja hoor hier nog eentje, Jesse loopt nu al ruim 4 maanden en kan nu dus ook rennen, en rent soms het hele huis door, alleen als we zitten te ontbijten 's ochtends, dan zit hij naast me op de bank met z'n papfles, dan zit hij stil, en tijdens Brum en Bumba, dan zit hij helemaal in de TV....het knipperen met z'n ogen gaat nog net!!

Verder kan hij ook heel lief alleen spelen, pakt hij z'n bak met Duplo uit z'n kamertje (we wonen gelijkvloers) en komt dan naast me op de bank zitten om rustig te spelen.
Als de TV uitgaat, dan gaat de radio aan en gaat hij dansen! Hij is dus altijd erg bezig, maar heeft een paar rustpunten op een dag!

Vandaar dat hij ook nog 2 keer per dag slaapt!

Groetjes Angel

Ook hier heel herkenbaar!
Dylano loopt dan nog niet, kan sinds een paar dagen uit zichzelf gaan staan, en stapt dan 3 pasjes. Maar ook hij is een bezige bij. Vragen onszelf ook iedere x weer af waar hij toch de energie van haalt!
Dacht dat Dylano erg actief was, maar schijnbaar zijn de zomerkindjes 2007 allemaal actief ;-)

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan