Geen miskraam, wel buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Bij mij is op 1 december jl. geconstateerd dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Ik ben hieraan nog dezelfde middag met spoed geopereerd waarbij ze ook mijn rechter eileider hebben moeten verwijderen omdat deze ook op knappen stond (zat al ca. 1 liter bloed in baarmoeder). Ik ben nog druk bezig met mijn lichamelijke herstel. Geestelijk zit ik wel enigszins vast - een levend vruchtje wat uit mijn lichaam is gehaald... Ik wil sowieso eerst lichamelijk herstellen, want wordt er door de pijn continue aan herinnerd.
We krijgen veel steun van familie, vrienden en collega's, maar hoe goed ze het ook bedoelen, met iemand praten die ook zoiets heeft ervaren is toch net even wat anders.

Wie heeft deze nare ervaring ook meegemaakt en is er iemand waarbij het ook pas kort geleden gebeurd is?

Ik kan er niet over meepraten hoe het is maar dit is een collega van me overkomen op dezelfde tijd die je hier aangeeft ;-)

Misschien toeval dit maar ik hoop dat je iemand treft die je hierover tips kan geven en waar je steun aan hebt....

Doe het rustig aan! En ik zal voor je duimen dat je dit een plekje kan geven....het is niet niks

Liefs

Annemarie

Bedankt voor je reactie Annemarie!

Hoop ook dat iemand reageert met tips en steun die ook zo iets heeft moeten meemaken. Ik denk dat dat voor mijn verwerking een hoop scheelt.

Hopelijk kan je collega het op een gegeven moment ook allemaal een plekje geven! Zit zij ook op een forum? Misschien helpt het haar ook wel om haar verhaal te delen...

Terug
Bovenaan