Geen nachtvoeding maar nachtpoep!!!

Hoi allemaal!

even een lekker probleempje...
Tijltje (5 maanden) wordt elke ochtend wakker met een volle poepluier.
Eerst was dat zo rond 7.00u/07.30u maar nu al 2 ochtenden om 05.15/05.30u.
En dan niet zo'n beetje poep, nee, zo dat ik álles, maar dan ook alles moet verschonen. Tot de slaapzak aan toe.
Rompertje, pyama etc. etc.
Je snapt het al, daar ben ik wel een kwartier mee bezig (het lijkt wel een nachtvoeding). Hij wakker, ik wakker en de wasmand weer vol.
Sinds de fruithapjes heeft ie last van meer poepen, wat op zich niet erg is, maar hier word ik niet vrolijk van.
Tja, zijn stoelgangschema veranderen zal vast niet gaan, maar ik moet op zijn minste een luier die POTDICHT zit!!
Tips??? Of herkenning...??

Hoi,

bij de Hema verkopen ze een broekje wat je kan gebruiken om ongelukjes te voorkomen als je kindje net zindelij is. Misschien kan je die in een wat grotere maat kopen en dan over de luier aan doen.

Heb je al een maat grotere luier geprobeerd? Of een keer extra verschonen als je zelf op bed gaat?

Groetjes van marloes

hey hallo,
hmm het komt me bekend voor die nachtpoepluiers!!!
Jelte poept zn  luier vol, maar het blijft gelukkig bij zn luier en kunnen we snel beide weer slapen, maar.... Jelte is nog niet aan de hapjes begonnen, dus tja wat niet is kan nog komen! ;-)
Succes ermee hoor en hopelijk vinden ze snel een andere tijd om eens heerlijk te poepen!
Gr. Saskia (mv Jelte 09-06-07)

Poeh, nou, dat was vannacht de 3e nacht poepfeest achter elkaar.
Ik begin lichtelijk slaapgebrek te ontwikkelen. Niet fijn.
Ik probeer vanavond eens om de laatste fles NIET met Nutrix te doen.
Zou dat wat uithalen? Of juist niet?
God. Nu twijfel ik weer.

Ja, morgen banaan ja, da's een goeie. Een echte banaan gaat ie krijgen, niet uit een potje. En een grotere luier is ook een idee.

Enne...strikslip?? Wat is dat?

Dat is een plastic geval?
Je heb ze volgens mij ook in broekjes vorm maar anders in luier vorm.
Die knoop je eigelijk over een katoenen luier heen.
Dan lekt die luier niet door.

Terug
Bovenaan