Moet me even iets van het hart. Las op het andere forum iets over opdringerige schoonouders/ouders. Nou ik kan je zeggen andersom is ook niet leuk! Bij ons thuis is altijd een beetje de stelregel, geen nieuws, goed nieuws....Maaaar mijn moeder houdt dit ongeveer al de hele zwangerschap vol. Ik hoef haar echt niet iedere dag te spreken, maar nu het einde nadert had ik het toch wel leuk gevonden als ze af en toe even zou bellen hoe het gaat(ze woont niet om de hoek). Ze zal wel denken: ik hoor niks dus het zal wel goed met haar gaan, maar hallo!!!! ik ben toch je zwangere dochter, je eerste kleinkind op komst, zou je zelf niet even bellen. Waarom zou ik altijd een mailtje/belletje moeten doen met een update. 3 wk geleden nog met haar middagje op pad geweest.Ik heb een uur in de trein gezeten, we hebben gezellig gelunched en ik ben met haar meegeweest naar klassiek concert(was niet voor mijn plezier) en nadat ik zei: ik kan eigenlijk niet meer, want anders had ze nog verder willen wandelen door leuke straatjes e.d. ben ik weer retour gegaan met trein. Achteraf dacht ik: dit was meer om jou gezelschap te houden dan voor mijn eigen plezier zo achter in de zwangerschap....daarna niks meer gehoord van haar en ik vertik het om nu zelf weer als eerste iets te laten horen!!!
pff, dat is eruit....Vind het gewoon jammer dat er niet wat meer interesse getoond wordt ook al weet ik diep in mijn hart dat ze echt wel heel blij is oma te worden.
liefs
pff, dat is eruit....Vind het gewoon jammer dat er niet wat meer interesse getoond wordt ook al weet ik diep in mijn hart dat ze echt wel heel blij is oma te worden.
liefs