geen normale menstruatie

A

Anoniem

Guest
mijn vorige menstrautie was op 2juli 2004 cyclus 29, en nu begon mijn menstruatie op dinsdag 3-8-2004 cyclus 33.
alleen deze menstruatie is anders dan normaal, ik verlies nu weinig bloed.
het enigste wat in mijn maandverband zit is 1 plekje net zo groot als het vingertopje van je wijsvinger en de zelfde breedte.
meer niet, als ik wc papier gebruik komt er ook maar een veegje bloed vrij.
alleen als ik meer druk op mijn maag zet,komt er wat meer bloed vrij,
ik moet vaak naar de wc toe, maakt niet uit als ik veel of weinig gedronken heb,ik moet toch gaan,maakt niks uit als ik gedronken heb of gegeten, die zuurige smaak blijf ik houden,hierdoor voel ik me niet lekker,ook heb ik last van mijn borsten, ze zijn gevoelig,pijnlijke en opgezwolle,
wat kan dit betekenen? ik en mijn man proberen al 2 jaar en 3 maanden om zwanger te raken, hebben vorig jaar en dit jaar al diverse onderzoeken gehad van de gyn, alles is in orde, het is en kwestie van blijven oefenen en dan moet het een keer raak zijn, maar ja makkelijk gezegt dan gedaan,
ik moet mijn gyn weer in december bellen ook als ik dan intussen zwanger ben.
kunnen jullie mij vertellen wat ik nu heb?
deze menstruatie heb ik nog nooit meegemaakt.

dat ik zo weinig bloed verlies,

wat adviseren jullie mij?

groetjes van patricia

Hoi Patricia,

Ik zou je adviseren een test te doen, je hebt bepaalde symptomen, en misschien was die bloeding wel de innesteling ofzo.
succes.
Groetjes Gabrielle.

Hoi Patricia
Ýls het een innesteling was kan het even duren voor je positief test, wacht even tot ong 10 dagen na het begin van de bloeding,dan is het wat betrouwbaarder.
succes, liefs Jeanette

hoi jeanette. en de rest bedankt.
voor jullie reactie, ik wacht nog een aantal dagen en dan kan ik dus het beste een zwangerschaps test doen, of anders naar de huis arts gaan,
mijn vorige menstruatie was 2 juli cyclus 29, en nu dinsdag 3-8-2004 cyclus 33.
vandaag zondag 8-8-2004 is het de 5de dag van mijn menstruatie .

wanneer krijg je de innesteling eigenlijk, want ik verwachte de menstruatie?

erg verwarrend hoor.

maar ben blij dat ik weer een site gevonden heb, waar je je verhaal kwijt kunt,
ik zit namelijk ook heel vaak op:
www.babybrabbel.nl

Terug
Bovenaan