geen of nauwelijks zwangerschapskwaaltjes?

Hallo meiden,

Ik vroeg me af of er meiden zijn die begin van de zwangerschap niet echt zwangerschapskwaaltjes hadden, behalve last van een beetje vermoeidheid en buikkrampen.

grtjes
knuffelbeer
 
hoi hoi,


ik ben nu zelf op één dag na 15 weken maar bij mij komt het nu pas en niet de misselijkheid maar de hoofdpijn en de buikpijn s'ochtends il wou liever dat ik het de eerste 3 maanden gehad had maar ja is niet anders

heel veel liefs en veel sterkte van shirley
 
hoi hoi

heb eigenlijk nergens last van gehad wel wat zere borsten wat eerder moe maar dat is het dan ook wel ben nu 20 weken zwanger en alles verloopt voorspoedig. niet iedereen heeft last van kwaaltjes hoor. hihihihi hopen dat ik strax niet alle schade hoef in te halen.

liefs linda
 
Hallo,
Ja ik herken dat wel.
Ik ben nu in de 7e week en ik heb eigenlijk helemaal geen kwalen. Geen misselijkheid, pijnlijke borsten etc. Alleen heel moe, rond 16.00 uur moet ik me echt wakker houden op mijn werk. Ik slaap ook langer. Al met al valt het tot nu toe wel mee... hopelijk dat het niet alsnog komt.
groeten van Jenny
 
Hallo
Ik ben nu 19 weken zwanger en heb nergens last van gehad op inderdaad een v= beetje vroeger naar bed. Nu heb ik sind twwe weken dat ik moet overgeven, dus het kan ook andersom.
 
Ik was meer moe en moest wat vaker plassen, meteen vanaf het begin. MIsselijk ben ik niet geweest. Ik ben nu nog steeds moe en plas nog steeds vaak en ben morgen 18 weken.

Niet iedereen heeft veel klachten, mij hoor je er niet over klagen, tot nu toe gaat het bij mij voorspoedig.

groetjes, Jane
 
ik ben nu 12 wk zwanger en in het begin tot en met 9 weken had ik echt nergens last van dan alleen menstruatie krampjes. ik had juist veel energie en veel eetlust. vanaf week 9 ongeveer begon de ellende: overgeven, moe, duizelig, slecht slapen enz. nu ben ik 12 wk en gaat het langzamerhand weer beter. ik ben alleen nog misselijk als ik honger heb en moet eten, en af en toe duizelig en moe. verder gaat het wel.
groetjes van sandy
 
Terug
Bovenaan