Geen ongi en negatieve test

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
ik ben in mei gestopt met de pil. Daarna 2 mooie cyclussen van 30 en 31 dagen. Deze maand zou ik gister ongi moeten worden, maar tot op heden niks.
Omdat ik stiekem goede hoop had, heb ik 2 testen gedaan, maar beide testen negatief.
Waar blijft de ongi? Iemand anders ervaring met t uitblijven van een ongi maar toch negatieve test? Wat zou t kunnen zijn? Stiekem toch Zwanger???

Tja... even een iets langere cyclus denk ik. Je kunt er soms even een paar dagen naast zitten. Of je bent korter zwanger dan je denkt, omdat je toch een late eisprong had. Ben je over een week nog niet ongie? Testen dan maar weer... het is mij vaak zat overkomen hoor... soms doet je lichaam gewoon even anders dan je gewend bent! Komt weer helemaal goed hoor.

Hoi! Heb hetzelfde meegemaakt. Mijn cyclus is normaal 31 dagen. Toen ik de eerste keer stopte met de pil had ik na 2 normale cycli een menstruatie overgeslagen zonder zwanger te zijn (ofwel een cyclus van 62 dagen). Toen ik de tweede keer stopte met de pil kwam het 2 weken te laat (op dag 45). Daarna was alles weer normaal. Als je het zeker wil weten kun je denk ik best over een week of wat weer testen.

Bedankt voor de reacties, ga maar een weekje op het wachtbankje zitten...daar ben ik goed in... NOT. Meer kan ik toch niet doen. Hoop alleen niet dat ik een cyclus ga overslaan...ik zou gek worden van t wachten...

Yep, ook ik heb hetzelfde gehad, ik had ineens een cyclus van 38 dagen in plaats van 28. Heb diverse testen gedaan maar helaas uiteindelijk toch ongi. Een fijn gevoel hé het wachtbankje!! Ik heb me nu voor de volgende NOD wel ingesteld op een langere cyclus, ik weet nu ook wanneer mijn eisprong is geweest dus ik weet dat ik nu ongeveer kan rekenen op een cyclus van 34 dagen...maar het wachten duurt zooooooooooo lang!

Over wachten gesproken. Ik ben nu al 14 dagen overtijd, maar nog steeds een negatieve test. Zucht, wachten duurt idd lang

Ja ik hoefde maar 1 extra dag op het wachtbankje...daarna weer flink ongesteld. Nu is dat weer bijna voorbij en ga ik voor ronde. Ik hoop dat het goed gaat,zou leuk zijn.wordt mijn moeder 2 x in een jaar oma...hihi

Terug
Bovenaan