Geen ongi te bekennen!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!!!
ben nu al 4 1/2 dag verder(had denk zondag mijn NOD) en nog geen ongi te bekennen...
Natuurlijk, dit is de eerste ronde na het stoppen met die verrekte pil dus kan het later zijn.
heb afgelopen woensdag een test gedaan, negatief!!!
maar heb nu al 2 weken het ongi gevoel...
had vorige week vrijdag avond twee(Klinkt vies) bloedslijmdraadjes op het toilet papiertje en dacht, ja nu gaat het beginnen, maar vervolgens is het weg gebleven en heb ik niets meer kunnen ontdekken!!!
ik hoop dat ik het geluk heb al zwanger te zijn en anders hoop ik echt dat mijn ongi snel op gang komt, anders kan ik niet verder naar ronde 2!!!
durf eigenlijk niet meer te testen, ben bang voor de negatieve uitslag en dan heb ik weer dat rot gevoel!!!
je leest natuurlijk dat het soms wel een jaar duurt voor het op gang is, maar het gekke is dat ik wel een aantal verschijnselen heb.
of het tussen mijn oren zit of niet, het is knap IRRI!!!
er zullen er vast een aantal van jullie zijn die zeggen dat ik niet zo moet zeiken, ik begin immers net, maar goed, sorry hiervoor!!
wie heeft hier ervaring mee, met het stoppen van de pil en dan maar wachten en niet weten waar je aan toe bent???
ik hoor het graag van jullie.

vandaag gehoord van een vriendin dat ze zwanger is, al na 2 a 3 maanden na het stoppen.
ben heel blij voor haar, maar o, wat zou ik graag in hetzelfde schuitje zitten zeg!!!

hou jullie natuurlijk op de hoogte!!!
X voor bieb (voor je lieve belangstellende berichtje)... en natuurlijk voor jes 25. KLUS ZE allebei en iedereen eigenlijk natuurlijk!!!!

Liefs andrea

Hi Andrea,

Helaas heb ik niet de ervaring dat mijn ongi lang uit bleef na het stoppen met de pil....ik weet wel dat er meerdere meiden zijn....dat komt omdat er een bepaalde stof uit je lichaam gaat.
Maar wat ik wil zeggen tegen je is dat je niet aant zeiken bent. Iedereen wil hier graag zwanger worden....en uit eigen ervaring weet ik dat toen ik stopte met de pil ik ook gelijk zwanger wou zijn. Alleen helaas werkt dat bij mij niet zo...ik heb iets langer de tijd nodig....

Lieve Andrea.......in mijn ogen zeur of zeik je dus niet....je lucht alleen je hart!!!

Ik ga duimen dat of je test snel pos. wordt of dat je ongi doorzet, zodat je kan gaan tellen voor je nieuwe NOD...

Liefs Flower

Hi Andrea

Ik weet precies wat je bedoelt hoor! En ik moet nog minstens 2 weken wachten op mijn NOD!!

Ik heb deze week ook heel de week last gehad van buikpijn (dat heb je natuurlijk al gelezen)en ik denk echt dinsdag mijn eisprong te hebben gehad.

Hoop dus dat het met super veel geluk misschien wel gelijk raak is!??!
Maar daar moet ik dus nog zeker 2 lange weken op wachten.

Ik hoop voor jou zeker dat het ook raak is (is dan gelijk een bevestiging voor mij dat het echt kan gelijk na het stoppen met de pil)

Ik heb hier ook gelezen dat er meiden zijn die het heel vervelend vinden om dit te lezen en dat begrijp ik ook als ze al langer bezig zijn om zwanger te worden maar ja... het forum is voor iedereen en zeker in het begin ben je zo onzeker en enthousiast... daar doe je niets tegen.

Lekker blijven mailen dus doe ik ook!

Ik ga heel erg voor je duimen. Hoop echt dat je mama wordt!!!
Maar mocht het niet zo zijn deze ronde
laat dan die stomme ongi maar komen en lekker door klussen voor de 2e ronde.

Ik ga mezelf goed houden tot de 31e dat is dan 2 weken na mijn eitje als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen.
Kan me niet schelen ofdat dat dom is of te vroeg ik hou het anders niet uit denk ik!!!

Maar ik heb dus de zelfde onzekerheid.
Ben heel erg bang dat het maaaaaaanden duurt voordat de ongi doorkomt waardoor het ook maaaaanden duurt voor dat we echt verder kunnen klussen.

Maar tot die tijd proberen verstand op 0 te zetten en positief denken.

O, ik heb trouwens ook een vriendin die me 2 weken geleden vertelde dat ze zwanger is. Ze is nu 9 weken maar wel al 4 weken ziek thuis. Dus als het deze maand niet lukt hou ik me maar voor dat ik nog een maand niet ziek hoef te zijn!!!

Sterkte met afwachten.
Hou ons op de hoogte en lucht gewoon je hart. Doe ik ook en het helpt zo enorm!!!

Liefs Bieb.

Ik heb het er wel voor over, al ben ik 9 maanden ziek,alleen dan piep ik denk wel anders, hahahah, ja ja een mens moet ook altijd wat te zeuren hebben nietwaar?? hihi!!!
werk op een kinderdagverblijf en een ouder was allergies voor het zwangerschapshormoon en kon dus 9 maanden niets binnen houden, zelfs geen water en is in die 9 maanden 13 kilo afgevallen. dat zal je maar hebben zeg!!!
jij ook sterkte met afwachten en SUC6!!! flower ook bedankt voor je bericht!! O O, wat zijn we hier toch lief en opbeurend voor elkaar, hihi!! (aardig bedoelt hoor!!!!)

Hoe gaat het nu met je? Weet je al iets?
Ik nog steeds niet. Ik zit er wel op te springen. Ik verheug me er zo op en ik droom er zelfs over. Kortom ik kan gewoon niet wachten, maar ik moet wel HAHA.
Ik heb gisteren weer zwangerschapstesten gehaald!!

Speak to you on MSN.

Liefs Jes

Terug
Bovenaan