Geen ongi, toch Clomid

Hé meiden,

Na de eerste vier Clomid-pogingen kwam er nog steeds niets vanzelf op gang. Dus kreeg ik van de gyn Provera en je raadt het al... geen ongi te bekennen!
Vrijdag voor een echo langs geweest; niets te zien alles zag er (te) rustig uit. Maar nu moest ik vrijdag dus alsnog met Clomid beginnen ookal ben ik niet ongi geweest. Ik wist niet dat dit kon??? Maar goed, ik ben weer braaf aan het slikken gegaan en mag komende vrijdag nogmaals voor een echo komen om te kijken of het iets doet.
Het was trouwens weer een andere gyn, die de opmerking maakte dat ik misschien de laatste twee keren wel geen eisprong heb gehad omdat ik maar 25 mg. slikte...
Wat moet ik daar nu weer mee??? Ze adviseerde me om voorlopig iedere cyclus voor een echo te komen om dit te checken.
Maar komende vrijdag is het weer een andere arts, dus wie weet wat die weer vindt of zegt.
Hoorde trouwens deze week dat een vriendin zwanger is van nummer 2. Bij nummer 1 waren we zo'n beetje tegelijk gestopt met de pil en nu bij haar dus al weer nummer 2... Maar ja, that's life!

Groetjes Astrid

Pffff ja ik ken het. Je stopt samen met de pil en voor je het weet hebben ze 2 kinderen. Ik heb een vriendin die tegelijk met mij stopte en die heeft nu 2 kinderen waarvan de jongste alweer een half jaar oud is. Dat soort dingen herinneren ons eraan dat we echt al lang onderweg zijn he!? Maargoed we moeten de moed niet opgeven. (hoor mij eens...)

Beetje vaag he dat de ene dokter dit zegt en de ander weer dat. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!! Blijven vragen hoor!! Dat heb ik wel geleerd de afgelopen jaren!

lfs inge

Terug
Bovenaan