Geen ontlasting!

Mijn zoon heeft gisteren de hele dag niet gepoept en vandaag ook nog niet.
Hij maakt ook geen aanstalten, geen windjes, niets.....
Wel heeft hij voldoende plasluiers.
Is er iemand die weet wat dit zou kunnen betekenen? Hij is bijna 5 maandjes oud.
Bedankt, Suzanne
 
Hallo suzanne,

Mijn dochter heeft ook regelmatig dagen overgeslagen (tot soms wel een week) dan schreef ik het op de kalender voor een goed maandoverzicht. Toch is het elke keer weer goedgekomen, mischien kun je je zoon een beetje appelsap geven? Werkt geweldig bij mijn dochter!
 
Hoi Suzanne,

Als hij borstvoeding krijgt, dan is het in ieder geval niet erg. Het schijnt dat kinderen dan wel eens een week of langer niet poepen. Hoe het met kv zit weet ik niet precies.

In ieder geval succes ermee.

groetjes M
 
Banaan kan ook tot verstopping leiden. Onze dochter heeft hier regelmatig last van! Nu hebben we laxeermiddel achter de hand. Het CB zei dat dit geen kwaad kon!
Groetjes
 
Ja, dat heb ik ook gehoord en daarom heb ik hem dat ook niet gegeven, maar juist peer, want dat schijnt weer contra te werken aan banaan.
Voor de zekerheid (eventuele volgende keer) heb ik ook metteen maar een fles Roosvicee Laxo gehaald.
Groeten van Suzanne
 
onze dochter is 2 maand en heeft ook soms last van moeilijke ontlasting. Van de dokter mogen we elke dag een koffielepel versgeperst en goed gezeefd sinaasappelsap geven. Het helpt echt. Appelsap zou ik niet geven, dit werkt tegenovergesteld.
 
Terug
Bovenaan