geen ontlasting

Hallo allemaal,

Ik ben geen fanatieke schrijven, maar ik lees als sinds de geboorte van mijn dochter Hanne (oktober 2006) met jullie mee.

Ik heb een kort vraagje. Hanne poept altijd met regelmaat, gewoon elke dag. Ze slaat wel eens een dagje over, maar verder eigenlijk niet. Nu heeft ze zondag voor het laatst gepoept. Ze heeft er zelf blijkbaar geen last van. Ze is haar eigen charmante zelf. Ik heb nu net even in m'n pauze een flesje roosvicee lacto gekocht. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand nog andere goede tips om de ontlasting weer een beetje op gang te helpen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Jansje

Hallo,

Bedankt voor je reactie.

Ik kreeg woensdagmiddag een telefoontje van de creche (ik was aan het werk) dat ze een mooie volle luier had geproduceerd. Helaas heeft ze donderdag en vrijdag weer niet gepoept, dus wachten we weer vol spanning op een volle luier.

Mijn man is vanmorgen begonnen met haar roosvicee lacto te geven, maar voor alsnog nog niets. Ik geef haar straks nog een beker. We wachten weer vol spanning af ;)

Groetjes Jansje

Hoi hoi,

Ik heb weleens gehoord dat die lacto wel moet helpen. Ik zou ze er ook niet te veel van geven voor je het weet produceert ze tien luiers op een dag. Nee dat is gekheid, maar denk dat teveel weer laxerend werkt.

Hopen maar dat er snel regelmaat in zit, is voor beide partijen wel prettig.

Succes

Groetjes

Lees je berichtje nu pas, sorry.
Probeer het eens met een kiwi en een glas lauw warm water op een nuchtere maag. Reken maar dat ze dan gaat, haha.

Groet, Liesje

Terug
Bovenaan