geen oog meer dicht

alweer een nieuw onderwerp haha..

vanacht echt een k* nacht gehad... heb ontzettend last van me rug gehad.
Ik zit al bij cesar therapie voor mijn rugklachten.. maar het gaat eigenlijk best wel oke overdag..
maar nu krijg ik s nachts last van me rug.
kan er niet van slapen! weet niet hoe ik moet liggen en dat kind elke keer maar me om 1000x om te draaien.
iemand hier ervaring mee?
nu overdag is het weer oke... vreemd???

gr maaike
 
leuk hé zo'n baby.

Mijn eerste was ook zo erg. Zodra ik wilde rusten of slapen dan ging de kleine te keer. En ik maar wakker liggen.
Alles deed me pijn. Je bent dan zo zwaar dat je het gaat merken. Op het laatst sliep ik amper nog.

En idd overdag valt het mee. De kleine wordt in slaap gewiegt door jouw bewegingen en je gewicht drukt niet meer zo op je rug en bekken.

Ik neem aan dat je ergens op het laatste loopt ??? Zo niet, gan dan maar even langs de dokter want dan is het niet normaal
 
Met kussen tussen je benen slapen bijv. Of wat hoger gaan liggen.
Kussen onder je benen, warme douche voor slapen gaan, kruik tegen je rug?
Sterkte in ieder geval...
 
ja dat doe ik allemaal al met die kussens;)
gebeld met vk en idd het hoort erbij.. als het vanacht weer zo is moet ik contact opnemen met cesar therapie.. misschien dat die iets kan doen..

maar afwachten
 
Heel herkenbaar Maaike, ik slaap ook enorm slecht. Alles doet zeer ondanks alle kussentjes enz. die ik al geprobeerd heb. Probleem bij mij is dat ik een echte buikslaper ben en nu dus eigenlijk geen lekkere houding kan vinden. Ik had er bij mijn vorige twee zwangerschappen ook last van en nu dus weer helaas.
 
o ja hier ook een brieke slaper. bij meerderen behalve het kind ook de vader nog eens een dwarsligger????!!!! GRRRRRR ik vind dat ik recht heb op een groter stuk matras, maar dan kan ik beter proberen de alpen te verslepen. Vadertje lief kruipt steeds meer mijn kant op.
Heb nu voor achter mijn rug zo'n heel lang kussen.dan kan ik half op mijn rug en half op mijn zij hangen.
dat werkt tot nu toe (2 nachten) redelijk goed.
en daarnaast gebruik ik elk vrij moment op de dag om te rusten.

ik hoop dat je snel tot rust komt.

liefs smooty
 
even een vraagje :
ik ben normaal een zij slaper...maar nu ik zwanger ben heb ik de rare gewoonte juist op mijn rug of buik te willen slapen !!!!
Nou weet ik dat rug slapen niet echt goed is tijdens de zwangerschap en buikslapen wordt last namate je buik groeit.
hebben jullie ook van die rare slaapgewoontes gekregen ?
 
Terug
Bovenaan