Hoi Aisha,
Zo te lezen ben je er wel heel erg mee bezig, met zwanger worden. Logisch, maar ik wil je toch adviseren om het een beetje los te laten. Ik begrijp wel dat je het heel graag wil, maar wat ik gelezen heb op het forum is dat je nog niet zo lang gestopt bent met de pil. Niet dat je dan niet zwanger kan worden, maar je moet dan vaak nog wel een beetje geduld hebben.
Ik ben ook veel te ongeduldig maar ik heb toch een beetje gas terug genomen. Ik had net als jij alle voortekenen van een mogelijk zwangerschap, inclusief overtijd misselijk veel plassen en net als jij zere tepels. Maar ik werd gewoon ongesteld. Helaas...
Ik zeg niet dat jij nu ook wel ongesteld zal worden, maar het kan wel. Hou daar rekening mee, want anders is de teleursteling zo groot.
Ik denk namelijk dat je er zo verschrikkelijk mee bezig bent, dat je dingen voelt die je wil voelen. En vergeet niet, dat als je net gestopt bent met de pil, je lijf rare grappen met je uit kan halen. Het is ook alleen maar logisch dat je andere dingen in je lichaam gaat voelen die je eerst niet voelde omdat je gestopt ben met de pil en omdat je nu meer op je lichaam let omdat je graag zwanger wilt worden.
Nogmaals, probeer een klein beetje minder op jezelf te letten, anders wordt je gek van frustratie omdat je er niks meer van snapt.
In ieder geval veel succes en we blijven gewoon duimen!
Liefs Wan