Geen opvolgmelk willen drinken!!!!

Mijn zoontje van 6 maanden krijgt borstvoeding . Maar wordt de laatste tijd vaak vaker s'nachts..   Ik wil daarom hem als laatste flesje opvolgmelk geven met   iets erin om het wat steviger te maken..   Maar hij wilt geen ene melk drinken.. Zodra ik dichtbij kom met de fles   draait ie zijn hoofd al opzij..   Ook geen papje hoeft ie..   Zelfs niet als ik het aan maak met borstmelk.
Ik weet me anders geen raad.            
Wie heb dit meegemaakt??????

HELP!!!!!!

Hoi

Ik heb zelf helaas geen borstvoeding kunnen geven, maar Danique weigert zo nu en dan wel haar fles.
Wat ik nu doe is de pap uit een beker laten drinken of het met een lepel geven, dat vind ze wel leuk..... meestal maak ik de pap dan wat dikker zodat het niet zo'n knoeiboel word.
Hopelijk wil je kindje het dan wel, en kunnen jullie allebei lekker slapen snachts!

Maaike mama van Danique 8 maanden

hoi wilma
ligt het probleem bij het drinken uit het flesje of bij de inhoud van het flesje?
ik heb mijn dochtertje 7 mnd bv gegeven en zij wildde het flesje niet toen hebben we een dental speen geprobeerd dat ging uiteindelijk goed maar we moesten wel even doorzetten ik maakte de pap ook aan met bv maar dan blijft het wel dun, hij heeft ook even de tijd nodig om aan de nieuwe smaak te wennen, gewoon blijven aanbieden. maar niet te lang doordrammmen dan krijg je alleen maar strijd, maar blijf het op verschillende manieren proberen evt lepeltje, tuitbeker, dentalspeen, kersen speen, 123speen, waarschijnlijk zal er steeds een beetje meer ingaan en kan hij aan de smaak wennen
succes

Terug
Bovenaan