Er bestaan volgens mij gevoeligere testen, dus je zou een ander type test kunnen proberen. Let dan op bij hoeveel IU/mL de test reageert, en neem eentje met een lager getal.
Ook zou je evt een langere periode of 2x per dag kunnen gaan testen als je niks kan vinden, sommige vrouwen hebben een hele korte piek, die je dus makkelijk zou kunnen missen als je telkens op hetzelfde (en voor jouw lijf dus misschien verkeerde) moment test. Ik zou daarvoor wel goedkopere tests gebruiken (bijvoorbeeld de dipsticks van sensitest of 2besure), anders kost het je zo een fortuin, dan kan je evt nog altijd iets als clearblue ernaast gebruiken als je ziet dat het eraan zit te komen.
Had je met je spiraal wel een (regelmatige) cyclus? Of misschien zelfs helemaal geen? En weet je nog hoe het was voor je je spiraal kreeg? Het kan ook zijn dat je lijf aan het wennen is aan de verandering van hormonen als je een mirena had, en dat het gewoon nog even duurt voor het weer opgestart is.
Oja, en soms kan minder drinken vantevoren helpen, maar ik neem aan dat je dat al deed?