Geen ovulatie knaltest deze maand?

<p>Hallo, heb even vraagje aan mensen die ook ovulatietesten doen. </p><p>Ik doe die van sensitest. Heb afgelopen maanden elke keer een knaltest ertussen. Echt mega knaltest zegmaar. Vorige maand zelfs 2 dagen dat die echt donker donker was.   </p><p>Nu heb ik afgelopen 2x op dag 15 of 16 positieve ovulatietest gehad. Dus hoopte deze maand weer rond die tijd zodat mijn cyclus nu wat stabieler zou zijn. </p><p>Echter heb ik op dag 15 wel een wat donkere test gehad en dag 16 ook. Maar niet een knaltest. Verwachte dat die dus volgende dag kwam. Want het was echt zo'n kleur die ik altijd de dag voor de knaltest heb, echter kwam die niet. Hij liep langzaam af. En heb nu al 5 dagen een omo witte test geen enkel streepje meer te bekennen. </p><p>Kan het zijn dat ik de piek heb gemist? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Vind zo gek omdat ik afgelopen keren steeds wel die knaller had.... wat denken jullie? </p>
 
Misschien een stomme vraag maar heb je voor het testen wel lang genoeg niet geplast en weinig gedronken? Vind de testen (ook de controlestreep) allemaal best onduidelijk. 


Misschien heb je de piek gehad tussen de twee meest donkere testen in, was dit maar een heel korte piek.
Heb ook eens gedacht dat ik mijn piek gemist had die maand maar toen had ik enkele dagen later las opbouw van de kleur van het streepje. Bij jou lijkt er wel een op en afbouw te zijn. Maar dat kan ook komen door de ene keer langer niet plassen en/ of meer drinken. 


Heb zelf met de clearblue getest op de dagen dat ik dacht een piek te hebben. Niet zo duur omdat het maar om 2x ging en de rest dipsticks, wel heel helder. Het is een smiley of niet. Daar kon ik meer mee ?
 
Hoi! 
Ik heb afgelopen maand precies hetzelfde gehad. Elke maand hele duidelijke resultaten en de laatste maand ineens net niet de piek van normaal. Vond dit ook vreemd en lastig te interpreteren. Wij dachten beide dat het deze maand dus niet zou gaan lukken. 
Maar wat blijkt, gister morgen toch maar een test gedaan omdat mijn menstruatie ineens maar heel kort en veel eerder dan normaal was. En hij was positief! 
Denk dus idd dat hoeveel je drinkt en hoelang je al niet hebt geplast uitmaken. Ik zou zeggen kijk naar de testen die het donkerst kleuren en hou deze dagen gewoon aan als piek.
Heel veel succes!?
 
Hoi! 
Ik heb afgelopen maand precies hetzelfde gehad. Elke maand hele duidelijke resultaten en de laatste maand ineens net niet de piek van normaal. Vond dit ook vreemd en lastig te interpreteren. Wij dachten beide dat het deze maand dus niet zou gaan lukken. 
Maar wat blijkt, gister morgen toch maar een test gedaan omdat mijn menstruatie ineens maar heel kort en veel eerder dan normaal was. En hij was positief! 
Denk dus idd dat hoeveel je drinkt en hoelang je al niet hebt geplast uitmaken. Ik zou zeggen kijk naar de testen die het donkerst kleuren en hou deze dagen gewoon aan als piek.
Heel veel succes!?
 
@mjtb oh dat klinkt positief hopelijk bij mij dan ook zo haha. Gefeliciteerd! 
@rozenmeisje  ik heb denk ik 2 uren niet gedronken en 2 uren niet geplast. Zoiets ik ben niet Zo precies daarmee. Maar dat ben ik elke maand niet en wel elke maand knaltest gevonden dus dacht dat het bij mij altijd wel te vinden was ook al drink ik wel gewoon haha. Maar nu dus voor eerst niet een knaltest. Heb de eerste keer dat test wat donkerder was 11.00 getest en die volgende dag 16.00 misschien dat deze keer mijn piek erg kort was?  
Dacht zelf dat je piek elke maand even lang zou zijn.. Maar misschien dat daar dan ook verschil in zit.. Ik blijf denk ik wel door testen tot mijn menstruatie. Wel zonde van de testen maar straks komt hij nog.. 
 
Ik had heel goedkope testen van bol.com. Dipsticks van ca 0,50 per stuk. Toevallig zag ik vandaag op ali express precies die zelfde, 10 voor 1,48 ofzo. Mocht het weer eens nodig zijn zou ik die gewoon bestellen. Vond ze prima werken. Alleen de gebruiksaanwijzing was wat "vaag" stond niet binnen hoeveel tijd aflezen en hoe lang in de urine maar zoals ik het gedaan heb klopte gezien de cb testen die het bevestigde ?
Verder weet ik ook niet zeker of er verschil zit in de duur van de piek. Wat ik zelf wel merkte was dat ik na 4 uur niet plassen en weinig drinken veel betere testen had. Alleen wel een geplan op mn werk haha ?
 
Terug
Bovenaan