Geen ovulatie?

A

Anoniem

Guest
Eigelijk zou ik gister mijn ovulatie hebben. Maar ik voelde helemaal niets. Normaal voel ik wel dat ik krampen heb. Betekent dat ik nog geen ovulatie heb gehad? Want dat betekent dan ook weer dat we mogen klussen hihi.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad dat je de ovulatie helemaal niet voelde of gewoon te laat kwam. Betekent dat dan ook dat ik later ongi word?

Wel irri dat ik m'n lichaam niet snap.

Liefs,
Dompy

hoi hoi,
Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden hé... 't is om zelf gek van te worden. Ik heb dat ook wel eens dat ik de ene ovulatie veel heftiger reageer als de andere. Moeilijk is dat te peilen hoor.
Ik ben wel eens jaloers op mensen die hun eisprong voelen. Ik heb zelf namelijk een spastische darm en vaak pijn klachten/krampen. Ik zal daarom nooit weten wanneer ik een eisprong heb.

Veel succes met zwangeren!!!

hoi, hoi!
Balen dat je nix voelt! Het kan zijn dat je ovulatie nog komt, je nod schuift dan ook op.
Ik zou afgelopen zondag mijn ei gehad moeten hebben, maar volgens mij heb ik
'em gisteren pas gehad. We zijn dus maar braaf door gegaan met klussen.
Mijn nod schuift nu ook iets op, al had ik er wel rekening mee gehouden, vorige maand gebeurde dit nl ook al.
Veel succes!!
doei, Miek

Hoi Dompy..

Ik voel mijn ovulatie nooit! dus gewoon blijven klussen! totdat ik zeker weet dat de vruchtbare dagen weg zijn... ben regelmatig dus kan het goed berekenen!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan