GEEN PEUTERBED!!!!!!!!! Maar een gewoon bed.

Zijn er ook mensen die hun kind al meteen in een gewoon 1 persoonsbed laten slapen?
Wij hebben namelijk afgelopen week een gewoon bed voor Isabelle gekocht. Nu lees ik hier in andere topic dat er eerst een peuterbed wordt gekocht. Dus nu twijfel ik of we wel een goed aankoop gedaan hebben!
Dus graag alle goede ervaringen met een gewoon 1 persoonsbed wil ik horen! haha Of zijn er nog meer ouders van plan om meteen een 1 persoonsbed te kopen?

Groetjes Babybelle

Hoi hoi,

Dylano is gelijk in een groot bed gegaan. Wou het gwn gelijk in 1x goed doen. Hij slaapt er harstikke goed op! Vanaf de 1e nacht al. Nou is hij altijd al een makkeijke slaper geweest hoor ;-)
Hij is er al wel een paar x uitgevallen, maar als je daar kussens ofzo omheen legt, ken er weinig gebeuren.
Onze ervaring is dus goed met het grote bed. In het begin is het wennen, want er ligt dan zowat nix in bed haha! Je hebt ook bedsteunen bij de IKEA zodat ze er niet uit kunnen vallen.

Succes!

Liefs Deb.

als anouk er aan toe is,wil ik haar ook in een gewoon bed laten slapen,ze past nu nog in haar ledikant,vind ik ook nog wel fijn.maar een gewoon bed hoor,anders moet je weer

gr petra

Hoi hoi,

Het maakt volgens mij weinig verschil of je een groot bed of een peuterbed voor je kleintje koopt. De overgang is hetzelfde denk ik. Ook voor grote bedden zijn van die opstaande randen te krijgen zodat je kleine meid we minder snel uitvalt.

Eén groot voordeel van meteen een groot bed kopen is dat je ook maar 1 keer beddengoed hoeft te kopen. Eva slaapt nu in een juniorbedje en heeft dus een klein dekbed en kleine hoeslakens. Als ze straks over gaat naar een groot bed, dan moet er ook een nieuw dekbed en nieuw beddengoed komen.

De reden waarom wij dan toch een juniorbedje hebben aangeschaft is gewoon omdat ik ze zo schattig vind (hihi). Eva slaapt er nu al twee jaar in. Ze kan er zeker nog wel een jaar in. Tegen die tijd kan Bas erin. Als hij dat bedje dan ook weer drie jaar gebruikt, dan heeft hij zijn geld behoorlijk opgebracht.....

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan