Geen pijn meer op te trekken

Hoi, ik kan niet meer van mijn lichaam op aan! Het is zo raar allemaal na de miskraam. Daarvoor kon ik mijn eisprong altijd duidelijk voelen, maar nu kan ik het niet meer met zekerheid zeggen. Vorige week donderdag, dacht ik hem te voelen, dus flink aan de klus. Maar heb nu het gevoel alsof ik hem weer voel!!! Dat kan toch niet!!!!???!!! Misschien ben ik er ook veel te veel mee bezig. Bij ieder dingetje, pijntje enz. sta ik uitgebreid stil, terwijl ik dat anders nooit deed. Maar ja, je wilt zo graag he?? Ik ga maar weer afwachten verder. Als ik vorige week donderdag inderdaad mijn eisprong heb gevoeld, dan zou mijn NOD 8 juli zijn. Afwachten weer maar ...............

Jullie allemaal veel sterkte met het verwerken, klussen en wachten.

Nienepien hoe is het met jou?? Al iets meer duidelijkheid?? Ik duim voor je hoor!!

Groetjes Cath

Hoi Cath,

Als ik 1 ding heb geleerd na de miskraam is het wel dat je lichaam je helemaal voor de gek kan houden. Zo voelde ik me na de miskraam vaak meer zwanger dan ooit. Alle kwaaltjes had ik maar het was toch echt niet zo. Ik denk dat ons lijf gewoon nog wat van slag is of dat we te gefixeerd zijn op elk pijntje of ander gevoel.
Gebruik je geen ovulatietest? Misschien goed om dat te gaan doen.

Groetjes Frédérique

Hoi Frederque,

Ik gebruik geen ovulatietest. Ik ben namelijk altijd heel onregelmatig ongesteld. Ik dacht dat het dan niet zou werken. Die dingen zijn toch ook best wel duur?? Misschien als ik nu weer ongesteld wordt, ik hem toch ga kopen. Maar ik ben bang dat je er dan nog al meer mee bezig bent. Gebruik jij ze wel?? Ook voor je miskraam??

Hoe lang is het bij jou geleden dat je zwanger was? Op welk forum zat jij? Ik op het november forum. Ik heb er pas nog gekeken maar dat is echt niet leuk. Ze zijn nu allemaal de kamertjes aan het inrichten!! Ik gun het ze natuuurlijk wel, maar het doet gewoon pijn omdat ik dat ook aan het doen had kunnen zijn. Maar ja, zo moet je niet denken he? Wij gaan gewoon voor het maart forum!!!!!

Groetjes Cath

Hoi Cath,

Ik begrijp je goed hoor, alleen heb ik nooit mij eisprong gevoelt.
Maar ik begrijp wel met iedere scheut en pijntje dat je meteen iets denkt.
Dat heb ik dus ook steeds.
Probeer je niet al te druk te maken ook al is het van mij kant makelijk gezegt.
Ik ga voor je duimen 8 juli.

Liefs
Cindy

Hoi Cath,

Vervelend is dat he, dat je lichaam niet gewoon doet wat je zelf wilt! Kan er over mee praten hoor! Maar probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is.

Mijn test was negatief. Maar ben nog steeds niet ongi. En weet niet of ik daar nu zo blij mee ben?

Liefs Nienepien

Hoi Cath,

Ik had mijn miskraam op Koninginnedag en ik zat op het december forum. Ik zou uitgerekend zijn op 17 december en zat in mijn 8ste week.
De eerste 3 maanden heb ik geen ovulatietest gebruikt maar de laatste maand wel (de ovulatieteststaafjes van Clear Blue) en ben toen meteen zwanger geworden. Ik kan me voorstellen dat als je onregelmatig ongesteld bent, dat deze ovulatietest te duur is. Zelf ben ik nu ook overgestapt op de maybe baby. Dit omdat ik hier heel veel succes verhalen over heb gehoord. Dit apparaatje kost 30 euro en kan onbeperkt gebruikt worden (ideaal dus als je een onregelmatige cyclus hebt).
Je kunt het bestellen op babybrabbel.nl. Je moet vooruit betalen maar maak je niet druk, het is heel betrouwbaar!!
Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Je weet dus nu niet wanneer je nod is??

Kus Frederique

Terug
Bovenaan