Geen pijnlijke borsten, wel zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik had gister en vandaag voor mijn doen wat vreemds. Links onderin mijn buik (vlak boven linkerbeen) allemaal gerommel, steken etc. Vandaag een drukkend gevoel en een klein beetje licht roze afscheiding. Ik heb normaal voordat ik ongi moet worden alleen een beetje last van een drukkend gevoel maar dat is echt op de 1e of 2e dag zelf. Die steken ken ik dus niet en die licht roze afscheiding al helemaal niet, was overigens ook maar een klein beetje. 21 okt zou ik weer ongi moeten worden maar is dit een voorteken voor een zwangerschap?? Ik voel verder helemaal niets, ook niet aan mijn borsten. Deze doen echt niet meer pijn dan anders......Ik durf geen test te doen.....

We zitten trouwens in ronde 4.....Herkend iemand dit?

groetjes,
1droomwens

ha,

spannend joh. gewoon testen.
ik heb net een half uur geleden positief getest (denk ik)
een licht streepje...
heb wel wat opgezette borsten, maar niets geen klachten pijntjes of rommeltjes.

spannend hoor ik duim voor je.

liefs

Zou kunnen!!! Spannend hoor! Enneh, een streep is een streep dus gefeliciteerd!!!
Liset

heej,

Ik voelde helemaal niks aan mijn borsten op de dagen rondom mijn positieve test.
De ene vrouw is daar gevoeliger voor dan de ander, je borsten kunnen gespannen en pijnlijk aanvoelen, maar je kunt ook gewoon helemaal niks voelen en dan positief testen, net als ik.

Ik las dit toevallig, zit op het decemberforum, maar lees hier af en toe nog meer!
Ben 5 december uitgeteld en leef nog steeds met de zwangerwillenworden dames mee!

Succes meiden!

Gr.
MamaYvon
33 weken en 3 dagen

Hey meiden,

Voor degene die gereageerd hebben: helaas voor mij.....ben nu hartstikke ongi...
Wat het dan allemaal voor steken en pijntjes waren weet ik niet, misschien mijn allereerste menstruatie pijntjes.
Volgende keer weer een nieuwe poging!

Voor iedereen die wel zwanger is: gefeliciteerd en geniet ervan!

XXX

Terug
Bovenaan