geen pijnlijke borsten wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal als eerst iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd ik weet sinds een paar dagen dat ik ook zwanger ben van ons 4 de kindje wat ik nu heel typisch vind is dat al mn andere zwangerschappen gepaard gingen met meteen pijnlijke borsten NU TOTAAL NIET helemaal niks het enige wat ik heb is alleen een paar keer per dag hele lichte steekjes op 1 plek bij mn schaambotje mn test was wel een vette + maar toch ben ik onzeker of dit wel normaal is dat ik nu geen pijnlijke borsten heb hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij wat meer er over kan vertellen of het vruchtje nu wel dan blijft zitten of moet ik rekening houden met een aankomende miskraam gr. manon

Hoi!

Ik ben 10 weken zwanger en heb ook totaal geen last v mn borsten. Zijn ook niet gegroeid...je ziet geen aders lopen etc. Dit had ik bij mn 1e wel. Misschien komt het daar de vorige zwangerschappen...zijn ze al wat gewend? Verschijnseleln zeggen ook niet alles. Een vriendin van mij was zo misselijk dat ze zelfs aan de medicijnen moest. Toch heeft zij een miskraam gehad. Komt vast goed! Groetjes!

Hey meid,

gefeliciteerd met je zwangerschap!! En je hoeft idd geen pijnlijke borsten te hebben hoor! Ik heb ze nooit gehad en ben inmiddels bijna 22 weken zwanger :).
Elke zwangerschap is anders, dus het wel of niet hebben van bepaalde kwaaltjes zegt niets over hoe het metje kindje gaat.

Geniet er maar lekker van!

groetjes,
Dionne

hoi jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap en bedankt voor jullie reactie gelukkig hebben jullie me toch een beetje gerustgesteld ik vond het wel vreemd ja verders heb ik alleen dat ik heel erg veel doe zweten echt een ellende de deodorant helpt niet echt moet heel de dag spuiten pppfffffff succes verder en tot horens manon

Terug
Bovenaan