geen pijnlijke borsten

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Over 2 dagen is mijn NOD en dit is nu de 9de ronde voor het eerste kindje.
Normaal gesproken heb ik rond deze tijd ontzettend pijnlijke borsten, heb nu helemaal geen last en wat gerommel onder in mijn buik wat niet echt ongesteldheidsgevoel is moeilijk uit te leggen.
Ik benieuwd hoop niet dat we weer een teleurstelling hebben.

Iedereen veel succes en hopelijk kunnen we met z'n allen straks naar het andere forum!

Liefs wij2

halloo...
misschien komt t nog wel dat je last van je borsten zal krijgen..
paar dagen voor mijn nod had k wat last van mn borsten en gevoelige tepels (om t zo maar even te zeggen) en toen was t weer weg. khad nergens geen last meer van. ik was zo aan t balen. en sinds eergister heb k weer erge gespannen borsten doen ook best pijn als k erop druk en mij nod was gister, en nog steeds geen ongi te bekennen.... groetjes zina

Hallo

Normaal in mijn cyclus heb ik de laatste 2 weken een toenemend geval van pijnlijke borsten, echt bij wijze van dat ze op knappen staan. Toen ik bijna een maand geleden positief had getest, had ik totaal geen pijnlijke borsten. Dus het zou wellicht een omgedraaide wereld kunnen zijn.

Groetjes
talke

Nou morgen is het dan zover mijn NOD nog steeds geen zere borsten terwijl ik normaal gek word van de pijn, vaagggg.
Ik voel me wel anders als anders, constant een raar gevoel in onderbuik, zeurende darmen steken in zij pffffff.
Mag het deze keer dan echt zo zijn, ik hoop het.
Ga er van uit dat het weer een teleurstelling gaat komen valt het alleen maar mee.

Allemaal succes meiden!
Liefs wij2

Ik denk niet dat het een teleurstelling wordt als ik het zo hoor!

Succes
talke

Terug
Bovenaan