Geen pijnlijke borsten

Hallo allemaal, Ik ben ongeveer 4 a 5 weken zwanger n ben er onwijs happy mee wil nog niet dat iedereen het weet vandaar anoniem. Ik ben naar de dokter geweest toen bleek dat de test positief was, de dokter zei hoe pijner je borsten gaan doen hoe beter het is, maar ik het tot nu toe bijna niks gevoeld, komt dat pas later? ps het is mijn 1 ste x Zijn er meerdere vrouwen die hier geen last van hebben?
 
Hoi, dit is mijn 2de zwangerschap. Bij mijn eerste deden mijn borsten heel erg zeer, kon er bijna niet op liggen. Nu de 2de, ze zijn wel iets gevoeliger, maar niet zo als de vorige keer, ze zijn wel flink gegroeid. Maar je bent nog kort zwanger, dus het kan zijn dat het nog komt. Maar het hoeft dus niet, de ene heeft er wel last van, de ander niet.

groetjes
 
Hallo,

Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de eerste had ik geen pijnlijke borsten. Ben nu 16wkn en heb vooral s'nachts echt last van pijnlijke borsten.

Volgens mij zegt het helemaal niks hor. Dont worry.

Groetjes
 
Ik ben nu ruim 20 weken en tot op heden geen pijnlijke borsten gehad.
Laat je dokter maar lekker kletsen, wat een onzin zeg.
Geniet maar van je zwangerschap!
Ennuh....gefeliciteerd!!!
 
hoi, ik ben nu 26 wk en ook ik heb tot nu toe nog geen pijnlijke borsten gehad, dus maak je geen zorgen, wat een stomme opmerking van je ha zeg!
geniet van je zwangerschap, gr fie
 
Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. Bij mijn eerste had ik erg pijn aan mijn borsten. (mijn man mog er niet eens naar wijzen hi,hi) Nu heb ik nog nergens last van. En eerlijk gezegt hoop ik dat dit zo blijft. Ik kreeg er toen vooral last van omdat ik beugelbh droeg, hierdoor knelde de beugel kliertjes af. Een ander bh deed wonderen.
Groetjes Abby
 
Terug
Bovenaan