geen pijntjes, of andere klachten

Hoi,

Misschien pure bezorgdheid hoor :)
Ik ben nu 13 weken zwanger en heb eigenlijk helemaal geen last van misselijkheid meer of extreme vermoeidheid.

Ik ben dan weer zo'n muts die allerlei dingen in der hoofd gaat halen, van als alles maar goed is met die kleine.......
Het enige waar ik iets last van heb, is van de bandenpijn in mijn liezen....

Zal me zorgen om niks maken, maar misschien ben ik het zo even kwijt.

hey hey,

Maak je maar nergens druk over. 1 op de 5 vrouwen heeft nergens last van. Je bent een gelukkig mens haha....

Dus geniet lekker van je zwangerschap!
groetjes

Dat is alleen maar lekker meis. Ik had dat met de zwangerschap van mijn zoon helemaal niks... zo lekker...

Nu ben ik moe, misselijk (net weg), bandenpijn (nu gekregen), zeer pijnlijke borsten (echt niet normaal, zijn ook al zeker een dikke cup meer) enz...

Elk zwangerschap is anders. Geniet ervan!

Ik ben nu 26 wkn zwanger en ben ook niet misselijk geweest, maar alleen ontzettend moe en dat ben ik nog steeds, dus wees blij dat het zo lekker gaat. Kun je lekker genieten, en zeker als je het straks voelt bewegen.

Geniet lekker van je zwangerschap!

Groet,

Angela

ben ook vanaf week 4 misselijk geweest en extreem moe. Vanaf week 7 extreem misselijk, bijna niks kunnen eten.
Vanaf 11 weken ging het al iets beter, vanaf 12 weken had ik weer eetlust en nu ben ik 13 weken en eet ik weer van alles en heb ik weer de energie om watin huis te doen!
Heerlijk toch!!!

Probeer je geen zorgen te maken.
Als je erg bezorgd bent, zou je kunnen overwegen zo'n aparraatje te kopen, waarmee je zelf naar het hartje kunt luisteren! Hebje al vanaf 40 euro.

Groetjes,

tuurlijk heb ik ook wel pijn in mijn borsten... En zijn ze bij mij ook een dikke cup groter geworden. ( voel me soms een opgeblazen koe haha)

Ook valt het me nog heel erg mee, dat mijn buik nog niet heel erg is opgezet....

Terug
Bovenaan