geen pil meer minder weerstand wie ook?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden sinds dat ik met de pil gestopt ben ben ik al 2 keer verkouden gew en ik heb het elke dag bloodheet zijn er meer meiden die hier last van hebben?

Ja, idd bij mij ook!!
Ik ben eind november met de pil gestopt en was eind december erg verkouden en benauwd. Zelf in het ziekenhuis geweest om longfoto's en hartfilmpje te laten maken! Na 3 weken ging het eindelijk weer beter en nu weer top fit.
Maar ja volgens mij is iedereen verkouden!!!  

Groetjes Judith

hoi hoi..

minder weerstand weet ik niet.. Slik multivitaminen en eet genoeg fruit. Dus volgens mij gaat dat bij mij wel goed.. Maar ja bloedheet daar heb ik soms ook last van.. Zit dan weer in een t-shirt en dan weer met een vest aan.. Vreemd..

Zal er wel bijhoren..
groetjes

hi.
 ja daar heb ik ook last van, ben eind sep. gestopt en idd.   meteen minder weerstand en snel moe..en af en toe breekt het zweet me uit, zo  warm heb ik het!!   ik gaf het maar de naam ontpillen.. ik slik nu 'zwanger worden' van de etos.. daar zit ook foliumzuur in en het is een soort multi- vitaminen. ik ben er pas 2 dagen mee bezig, dus ik kan nog niet zeggen of het werkt. hoop het echt!
 groetjes

oke ik zal ook een kijken of dat helpt bedankt!!! groetjes xxxx

Terug
Bovenaan