Geen PMS-klachten voor NOD, voorteken van zwangerschap?

<p>Hoi Dames,</p><p>Vandaag heb ik mijn NOD, maar ik heb nog geen drupje bloed gezien. Normaal gesproken sta ik ernstig ongesteld op, op mijn NOD ;). Gisteren kon ik het niet laten en heb ik een zwangerschapstest gedaan; wit, geen streepje te bekennen (nu inmiddels een heeeeeel licht indroogstreepje te zien). Het was een normale test en geen vroege, deze had ik niet meer liggen. </p><p>Het gekke aan deze cyclus is; ik heb geen van mijn normale klachten, alleen sinds 2 dagen flinke buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden. Normaal begin ik 8 dagen voor mijn NOD vreselijk te PMS'en; zowel lichamelijk als psychisch ben ik echt niet in orde en hebben de mensen in mijn omgeving hier ook last van haha. Zware en pijnlijke borsten, een opgeblazen gezien, rugkrampen en uitstraling naar mijn benen, elke maand kreeg ik er wel weer een (extreme) lichamelijke klacht bij. Ook zo chagrijnig als maar zijn kan, geirriteerd om alles en continue huilen mis ik deze maand. </p><p>Ik voel me zen, heb alleen sinds een weekje last van maagzuur, ben af en toe misselijk, ben enorm moe en heb buikkrampen alsof ik wel mijn menstruatie zou krijgen vandaag, maar geen andere klachten die ik normaal wel heb (zelfs mijn borsten voelen nog normaal!) Morgen ga ik sowieso een nieuwe test doen als ik nog geen bloeding heb, maar ik was nieuwsgierig of meer mensen dit herkennen (het ontbreken van PMS-klachten) van eerdere zwangerschappen? </p>
 
Terug
Bovenaan