geen pokken, wel 100 bulten!!!

A

Anoniem

Guest
De HA was het met me eens 5 keer waterpokken krijgen kan toch niet. Dus Berend had wat anders. Maar wat???

Inmiddels weten we het zeker. Afgelopen weekeinde heb ik de klamboe niet goed dichtgedaan. Hij heeft wel 100 muggebulten (in ieder geval al 88 op de voorkant van zijn gezichtje en handjes) !!!!

Elke bult zwelt op, lijkt te gaan ontsteken, er vormen  blaasjes met water, die straks wel weer open zullen gaan. Geen pokken dus, maar een allergische reactie op muggenbulten.

Hij ziet er zo zielig uit...

Hoi! Hester vindt het héél zielig voor Berend en geeft hem vanaf hier een dikke zoen. Hopelijk knapt ie daar wat van op :))

O wat zonde! En jeukt het ook erg veel? Zitten er bij jullie nu nog steeds veel muggen? Bij ons gelukkig niet meer. Dan wordt ik echt gek en gaan we meteen op jacht! Ik vind het zo zielig als ze gestoken wordt. Onze dochter heeft er ook 5 op haar gezichtje gehad. Duurde wel een week voor ze minder te zien waren. Ik liet haar toen expres in haar kinderwagenbak met muggennet slapen. Hebben nl. geen klamboe over haar ledikant. Ik ben blij dat de muggen hier wat verdwenen zijn. Maar zoveel muggen als bij jullie, echt veel zeg! Heb je er zelf ook last van? En dan nog ontstekingen ook. Veel succes ermee en vertroetel hem maar goed!

Groetjes Belle

Aaaaahhhh wat zielig. Dat jeukt natuurlijk ontzettend. Oh wat rot voor m. Sterkte Berendje!

Berend zal wel nooit naar Zweden op vakantie willen denk ik. Naar de bergen is wel een goed idee...................nooit muggen.

Heeft hij dan ook koorts nu door de allergie en de ontstekinkjes?

Zet m op!
Marieke

Aaaaahhhh wat zielig. Dat jeukt natuurlijk ontzettend. Oh wat rot voor m. Echt naar. Sterkte Berendje!

Berend zal wel nooit naar Zweden op vakantie willen denk ik. Naar de bergen is wel een goed idee...................nooit muggen.

Heeft hij dan ook koorts nu door de allergie en de ontstekinkjes?

Zet m op!
Marieke

Achgossie, arm manneke!
Ik hoop dat hij er niet al teveel last van heeft, en dat hij niet ontdekt dat hij eraan kan krabben.....
Succes ermee, geef hem maar (voorzichtig) een knuffeltje van ons!
groetjes,
Ruth

Ach arm ventje toch! Wat een rotmuggen.
Suze kan er over meepraten, gelukkig zijn de bulten bij haar nu weer bijna weggetrokken.

Bij de drogist hadden ze een of andere creme  om erop te smeren  die je vanaf 6 maanden mag gebruiken. Ik weet niet hoe het heet.

Sterkte!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan