Geen positieve test en geen ongi

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden!

Ik heb vanmorgen maar weer een test gedaan. Er kwam weer een helem lichte streep, zo licht dat ik hem zo had kunnen inbeelden. Ik ben al een jaar van de pil af en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Het begint altijd met 2 dagen heel licht verlies, daarna voluit om het zo maar te zeggen...

Plas me eigen suf, net als precies een week geleden en voel af en toe weer wat van mijn onderbuik naar mijn lies steken, ook net als een week geleden...

Ik wacht dan nog maar weer laner, pfff wat een sport is het om zwanger te worden. Het geeft opzich niets als ik het niet ben... maar dat onzekere... Bah!

Denken jullie dat de steken en dergelijke van mijn ongi zijn?? of kan dit ook al bij een zwangerschap horen??? ben niet echt heel erg misselijk, heel af en toe iets. En moet je constant dingen voelen als je zwanger bent, of kun je gerust een poos niets voelen???

Ben benieuwd naar jullie reactie!

Liefs!!! Kim

Hoi kim,

Bij mij was de test eerst ook heel licht maar na een paar dagen zeer positief.. Ik ben dus zwanger.. mijn verschijnselen zijn erg moe.. slaap echt zo veel.. heel vaak plassen en had de eerste week ook steken in mijn onderbuik.. dit schijnt erbij te horen!

Hopelijk heb je snel goed nieuws en kan je bij he januariforum komen!
xxx

Een streep is een streep hoe ligt ook..tenminste dat hebben ze mij altijd verteld.
Maar hoe lang ben je nu al overtijd?

vandaag mijn NOD dus niet echt nog overtijd haha... maar ja dat heb je he, als je het zo graag wilt... :)

kan het ook gewoon zijn dat ik nmog niet zoveel hormonen aangemaakt heb???

Als je op internet verschillende instructies leest van zwangerschapstesten dan zeggen ze toch dat een lichte streep wel degelijk een streep is, maar ik wil je ook geen valse hoop geven zeg maar.

Ik zie ook dat ik net een belachelijke spelfout heb gemaakt. Schaam me diep. Moet je ook geen twee dingen tegelijk doen

Steken kunnen van alles betekenen. Ik heb de eerste maand na mijn positieve test krampen gehad.. Maar bleek toch goed

Hey meid

Vervelend he dat onzekere. zwanger worden is voor mij niks hoor ben ik al achter, elke keer maar afwachten pfff.

nou hopelijk over 2 dagen een duidelijke test (positief natuurlijk) hahahaha.
Ik duim nog steeds voor je.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan