<p>Goedemorgen mama's,<br /><br /></p><p>Mijn zoontje is inmiddels 4 maanden en ik start as maandag weer met werken. Ik heb de afgelopen twee dagen buikgriep gehad en nu is mijn productie nagenoeg gestopt. Ik gaf gedurende de dag borstvoeding en de nachtfles is kunstvoeding. Ik heb je hem wel regelmatig aangelegd, maar meer dan een paar sokjes kwamen er niet uit. Heb na het aanleggen geen steeds een fles gegeven (soms bv, soms over, of een mix). Gisteren is hij voor het eerst een hele dag naar de opvang gegaan, dus kon ik hem niet steeds aanleggen (iets wat volgens verschillende forums wordt geadviseerd). Vandaag en morgen zijn mijn laatste vrije dagen, daarna werk ik maandag TM woensdag en heb ik dus ook geen tijd om hem aan te leggen. Ik heb uiteraard wel kolftijd in mijn werktijd (kan iets later beginnen, eerder stoppen voor 'live-voeding' en tussendoor kolven). Gisteren ook gekolfd Toen hij op de opvang was; per keer kwam er zo'n 30 á 50 cc uit (normaal 150 a 180). </p><p>Zojuist wilde ik hem voeden, maart m'n borsten waren echt leeg (een dat na een hele nacht!). Ik weet even niet zo goed meer hoe nu verder. Aan de ene kant denk ik, het is goed zo ik stop ermee. Maar merk dat het me ook verdrietig maakt en ik er nog niet helemaal klaar voor/mee ben om te stoppen. </p><p>Hebben jullie advies, of soortgelijke ervaring gehad? Ik hoor het graag!</p><p>Dank alvast,</p><p>Mae</p><p> </p>