Geen productie tijdens zwangerschap

Op het moment ben ik zwanger van de 3e en wil ik weer borstvoeding gaan geven. Dit heb ik bij de eerste 2 ook gedaan. Nu is het zo dat ik bij m'n zoons in de zwangerschap al overliep van de melk. Super zware en harde borsten en als ik probeerde of er al melk in zat kwam het er zo uit. Had ook een flinke productie in de maanden dat ik borstvoeding gaf.

Maar nu is er niks... De boel is nog zacht en slap en er komt niks uit. Begin me af te vragen of het deze keer wel gaat lukken. Ben ook al 40.4 weken zwanger.

Is er iemand die dit ook had? Zou het na de bevalling wel op tijd nog op gang kunnen komen?

Zegt niks hoor. Ik had bij mijn zoon in de zwangerschap zware borsten. (Dronk ook veel). Bij mijn dochter alles slap. Ook na de bevalling (muv de stuwing) alles slap gebleven. Maar meer dan genoeg voeding!! Ze drinkt minder dan mijn zoon. Misschien heeft het daarmee te maken. Maar ik voed haar nu al 5 maanden volledig en kolf ook nog ernaast. En nooit volle borsten. Komt echt goed! Lekker aanleggen straks en laat die productie maar komen. Succes! :)

Ik heb bij mijn tweede ook nooit volle borsten gehad, zelfs geen stuwing in de kraamweek. Toch heeft ie meer dan een jaar bij me gedronken.
Dus het zegt absoluut helemaal niets! Waarschijnlijk heeft de kleine straks meer dan genoeg melk.

Ik had bij mijn dochter ook de hele zwangerschap geen hele grote of volle borsten en zeker nog geen druppels melk die eruit kwamen oid. Maakte me er ook zorgen over maar na de bevalling kwam het prima op gang en zat zelfs tegen overproductie aan! Uiteindelijk mijn dochter 13 maanden borstvoeding gegeven!

Terug
Bovenaan