geen raad meer..

Hallo meiden,

Ik heb hier dik een week geleden mijn verhaal gedaan, dat ik een 2 strepen had, maar de ene was heel erg licht? en dat ik weken overtijd ben, nou hij is er nu niet dikker op geworden die streep, sterker nog nu is ie negatief? nog steeds niet ongi en ik zit op dag 73, temp blijft hoog;en zie verandering aan mijn tepelhof,(spiertjes die je duidelijk kan zien en donkerdeer van kleur)en gerommel in mijn onderbuik en super moe, ik word hier zo frustrerend van;naar de Ha wil ik niet, die heeft mij op dag 59 naar huis gestuurd(toen had ik ook een negatief uitslag, klein weekje later een 2e lichte streep.
Kunnen jullie mij nog volgen; heeft er iemand raad voor mij alsjeblieft..
Heeft iemand soorts gelijk meegemaakt en kan mij de hoop geven dat ik toch zwanger zou kunnen zijn, werkt die test wel bij iedereen?

Hoop op jullie reacties,
groetjes
Lobke
 
hoe vervelend je het ook vind ik denk toch dat je beter wel naar je ha gaat.want hier word je volgens mij ook wanhopig van.en het enige dat je wilt is zekerheid.gewoon gaan meid en ik hoop voor je dat het goed afloopt .dat de test pos aangeeft en anders kan hij een bloedtest bij je doen .dan weet je precies waar je aan toe bent.groetjes anoniem.
 
Ben het met de andere meiden eens! Voor je eigen gemoedsrust is het beter om heen te gaan. Zo weet je zeker waar je aan toe bent. Veel succes, zal voor je duimen. Liefs mutsie
 
Hoi,

ha lijkt goed om te doen, maar als je je daar niet goed door voelt is het misschien goed om gewoon een 'pret echo' te laten maken. Kost wel wat maar geeft wellicht een beter gevoel. Ik had ook een heel licht streepje en toen daarna ook een negatieve test en constant bruin bloed verlies. Toen heeft de ha zonder verder te checken me primolut voorgeschreven (chemische abortus) en bleek ik toch zwanger (wat volgens mij niet tijdens het slikken van de medicijnen kon gebeuren omdat we toen met condoom hebben gedaan. Dat is misgegaan. Tijdens het nemen van de medicijnen had ik al zoiets van ... dit is niet goed.. en ben ik toch tegen mijn gevoel ingegaan... Nooit doen... altijd je gevoel volgen dus!
 
Hoi,
Ik heb niet dezelfde situatie meegemaakt, en ben ook niet bekend met de test. Heb alleen 1 tip: Ik kan me goed voorstellen dat je niet naar je huisarts wil, maar voor je eiegen gevoel is dat volgens mij het beste. Je kunt ook een andere arts bezoeken. In jouw geval zou ik dat doen. Dan heb je zekerheid zonder dat je naar je eiegn HA moet.

Succes.

Groetejs Marianne
 
goh wat een ellende, ik kan me een klein beetje voorstellen hoe je je volet. misschien heel lomp van mij, maar een vriendinnetje van mij is een tijd geleden schijnzwanger geweest. ze had alle symptomen, maar bleek na vier maanden inderdaad niet zwanger. ik hoop natuurlijk voor je dat dit anders is!
sterkte joh!
liefs karien
 
Hee,

EEn zwangerschapstest toont het zwangerschapshormaan aan in je urine wat ervoor zorgt dat je menstruatie wegblijft en wat dus ook weer een miskraam voorkomt. Maar je hebt ook vrouwen waarbij dat percentage ontzettend laag is. Bij week 11 van de zwangerschap neemt dat hormoon af omdat je baarmoeder dan al helemaal gewend is. (Dit weet ik ivm moeders voor moeders waar ik de eerste zwangerschap mee mee gedaan heb).

Het zou dus kunnen zijn dat bij jou het al afgenomen is mits je ongesteldheid uitblijft. Ik zou niet naar de HA gaan maar direct naar een veloskundige in jouw buurt. Je had namelijk wel een positieve test hoe ligt de test ook was. Misschien dat je een miskraam gehad hebt maar ook dan is het heel belangrijk dat de verloskundige kijkt of het nodig is om een echo te maken ivm dat menstruatie nog niet op gang is gekomen!!

Het kan dus nog alle kanten op....
 
Terug
Bovenaan